Mizune Posted September 13 Share Posted September 13 Nowe rozdanie - nowy początek. Takim hasłem określiliśmy ten projekt. Tak jak nas prosiliście, GladoR obrał ścieżkę powrotu do swoich korzeni i dostał bardzo dużo zmian rozgrywkowych dzięki którym możemy go teraz określić jako pełnoprawnego "Medium/Easy". Wśród największych zmian znajdziecie zwiększony maksymalny poziom (do 155, oraz ogólne przyspieszenie zdobywania doświadczenia), ułatwione zdobywanie przedmiotów, szybsze respy bossów, przerobione wszystkie dungeony na szybsze czy legalny handel Yangami! Oczywiście to tylko wierzchołek tego co dla Was przygotowaliśmy, reszty dowiecie się z prezentacji poniżej 🙂 Zmiany tutaj opisywane są dla graczy zaznajomionych z aktualnym serwerem, jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz to zapraszamy najpierw do naszej obszernej prezentacji *KLIK* a później do powrotu tutaj. Warto też zapoznać się w niższej części prezentacji z fragmentem o zmianach które nastąpiły od czasu startu 8 marca, do teraz - jeszcze na poprzedniej odsłonie ponieważ będą w rozgrywce i tutaj. Co z aktualnym serwerem? Postanowiliśmy, że po równych 2 miesiącach od Startu GladoR - Nowe Rozdanie, postacie z serwera GladoR zostaną dołączone do nowego serwera i będą mogły kontynuować rozgrywkę w standardzie Easy-Medium. Zostaną przeniesione postacie, ekwipunek (ogólnie przedmioty), wszelkie osiągnięcia w systemach. Nie zostaną przeniesione waluty, punkty osiągnięć - by nie zakłócić gospodarki nowego serwera. (Zaznaczamy też że co do punktów osiągnięć możemy zmienić zdanie w zależności od tego ile zdobędą ich gracze na nowym serwerze w ciągu tych 2 miesięcy). Na wszystkich mapach zostały skrócone czasy respawnu metinów oraz bossów. Wszystkie dungeony na serwerze zostały uproszczone. Zrezygnowaliśmy z mechanik dungeonów, które były uciążliwe przy pójściu na dungeon X razy, oraz uprościliśmy ich przebiegi. Zmieniliśmy również je tak by nie trzeba było zbyt wiele biegać po mapie. Teraz dungeony będą polegały na prostym zbiciu spota/metinów/mini-bossów przed pojawieniem się bossa głównego. W znacznym stopniu ułatwiona została Wieża Demonów, której przebieg teraz będzie dużo szybszy i pozbawiony czynności typu przeciąganie pieczęci na pomniki. Zrezygnowaliśmy z systemu narastania wymaganych przepustek wymaganych na następne wejścia na dungeon. Każdy dungeon niezależnie ile ich zrobimy w ciągu dnia będzie wymagał 1 przepustki. (1 przepustka = 1 członek grupy) Podnieśliśmy szansę na ulepszenie w przedmiotach które miały ją bardzo małą. Nie zostały zmienione wszystkie szansę, ale np. gdzie było wcześniej 5% teraz jest 15%, te które miały 10% teraz mają 20% itp. Jako że GladoR przechodzi w dużo łatwiejszy tryb, Zwoje Błogosławieństwa znajdą się oczywiście u Handlarza Różnościami. Zrezygnowaliśmy również z Zwojów i Klejnotów Kowala by ograniczyć ilość przedmiotów służących do ulepszania. Na serwerze pozostanie Zwój Błogosławieństwa i Magiczny Metal oraz Zwój Arcy-Kowala (Zwój Błogosławieństwa +10% szans ulepszenia) i Astralne, Księżycowe i Niebiańskie Metale (Magiczne Metale z dodatkowymi % szansy na ulepszenie). Jako że ten typ serwera wymaga nowego progu wejścia w świat ulepszania przedmiotów, ulepszacze pojawią się od: Jedyny wyjątek, który pozostanie to garstka ulepszaczy na przeróbkę broni do EXP'a na 30 poziom (FMS itd.) na bronie 50 Poziom z średnimi. - Pierwsza zmiana którą zauważycie na serwerze to zmiana ilości wymaganych KU do szkolenia M1 > G1. Od teraz każde szkolenie wymaga jednej księgi co oznacza że na M1 > M10 musimy pomyślnie przeczytać łącznie 10 Ksiąg Umiejętności. - Tęczowe Kamienie będą służyły do rozwoju umiejętności G1 > P Auto-Buffa oraz Zwierzaka. Każdy poziom wymaga oddania również dodatkowych przedmiotów (głównie Księgi Umiejętności którą szkolimy). Drop Ksiąg został wyraźnie zwiększony. Wcześniej Tęczowe Kamienie były podzielone na 3 którymi rozwijało się umiejętności do G3, następnie G7 i ostatnim do P, teraz będziemy mogli każdym szkolić każdy poziom, ale czym lepszy kamień tym większa szansa na powodzenie szkolenia. - Karmy do Wierzchowca będą dawały więcej Doświadczenia. Postanowiliśmy ustalić konkretne miejsca pozyskiwania danego typu podstawowych przedmiotów. Ilości wypadających przedmiotów oraz szanse na zdobycie będą zwiększały się w zależności od poziomu Metina, Bossa lub Dungeonu. Tabela pokazuje tylko główne miejsca pozyskiwania przedmiotów, poza nią oczywiście przedmioty będzie dało się zdobyć z rozmaitych szkatułek, sklepu za punkty osiągnięć, systemu rekruta, elitarnych i legendarnych bossów oraz rajdów. Na serwerze nie znajdziecie już Zielonych Zaczarowań i Wzmocnień. Drop samych Zaczarowań Przedmiotu został znacznie zwiększony, natomiast Wzmocnienia Przedmiotów zostały przeniesione do Handlarza Różnośćmi. Same wartości bonusów również uległy modyfikacji, usunęliśmy z możliwego losowania najniższe wartości np. bonus Silny przeciwko Nieumarłym mógł wylosować wartości 2/4/6/10/20 %, teraz możliwe do wylosowania są tylko wartości 6/10/20 %. Zwiększyliśmy również bonusy wbudowane w niektóre przedmioty (głównie biżuteria do EXP'a). Zdajemy sobie sprawę że System Kolekcjonera był najbardziej irytującym i prawie niemożliwym do ukończenia systemem. Przerobiliśmy wytwarzanie przedmiotów do Kolekcjonera oraz wytwarzanie Eliksirów Sukcesu i Przyśpieszenia. Ponadto Eliksiry Przyśpieszenia oraz Sukcesu można zdobyć teraz z dungeonów, bossów oraz rajdów. Wytwarzanie ich będzie teraz dodatkową opcją, a nie podstawową jak było na poprzedniej odsłonie. Wszystkie szanse na wytworzenie z 90% zostały podniesione do 100%. Wiemy też, że biolog potrafił przyblokować Wasze postacie poprzez wykonywanie misji na mapach z ograniczonym maks. poziomem. W odpowiedzi na to postanowiliśmy skrócić nieco biologa redukując ilości potrzebnych przedmiotów do ukończenia badania oraz czas ich badania. Zostało to przystosowane do łatwiejszego poziomu trudności tej odsłony. Wraz z zwiększeniem maksymalnego poziomu dodaliśmy też oczywiście dwie nowe misje biologa. Największą zmianą w biologu jest zmienienie formy odliczania czasu po użyciu Eliksiru Przyśpieszenia. Wcześniej Eliksir odejmował % od pozostałego czasu, teraz będzie to odjęcie % od całego czasu badania. Prosty przykład: Jeśli użylibyśmy eliksiru który ma 50% redukcji czasu badania i badanie trwało by 4h, pierwszy eliksir skraca czas o 2h i drugi również o 2h więc nie ma potrzeby użycia trzeciego bo już możemy oddawać. Nowa tabela misji biologa prezentuje się w taki sposób: Pierwszą zmianą która na pewno rzuca się w oczy jest kupowanie marmurów. Koniec z misjami na zdobywanie marmurów czy ich dropieniem, teraz każdy marmurek kosztuje 1kk. W powyższe sloty możemy włożyć Polimorficzne Klejnoty. Polimorficzne Klejnoty +0 wytwarzamy u Polimorficzki a następnie możemy je rozwinąć aż do +5. Są 4 rodzaje klejnotów dające bonusy: Klejnot Ostrza - Silny przeciwko Potworom Klejnot Tarczy - Siła na Rajdach Klejnot Kłów - Wartość Ataku Klejnot Serca - Siła na Elity Po naciśnięciu przycisku Wzmocnienia Klejnotów otworzy Nam się okno wzmocnienia: Za odpowiednią ilość Polimorficznego Pyłu możemy wzmocnić bonusy Naszych klejnotów o 25% na wybrany czas. Polimorficzny Pył możemy zdobyć z rozmaitych źródeł takich jak Metiny, Bossy, Dungeony, Rajdy. Teraz zakładanie nakładek na marmury będzie na wierzchu (1 slot dla każdego marmuru, bez konieczności przewijania listy), dzięki temu będziemy mogli łatwo wyciągnąć nakładkę i sprzedać gdy np. zdobędziemy nową. Zmieniliśmy przedziały poziomowe na rajdach, ich drop został dopasowany do aktualnych przedziałów. Zredukowaliśmy ilości potrzebnych materiałów na wytworzenie przepustek do rajdów u Kapitan Escuela. Przedział poziomowy łatwy: 75-90 Przedział poziomowy trudny: 91-100 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Leśnym Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Przedział poziomowy łatwy: 101-110 Przedział poziomowy trudny: 111-120 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Roninom Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Przedział poziomowy łatwy: 121-135 Przedział poziomowy trudny: 136-155 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Gnollom Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Z gry zniknęły Kamienie Duszy +0/1/2/3, od teraz Skrzynie Kamieni Dusz zostaną zastąpione Nieznanymi Kamieniami Duszy +4 i +5. Zwiększono szansę na ulepszenie Wędki, dotyczy to wszystkich ulepszeń od +0 do +9. Zwiększono też szansę na zdobycie pereł. Podwyższono szanse ulepszeń wielu przedmiotów, które wytwarzamy poprzez okno wytwarzania. Nie będzie już szans po 90-95%, będą po prostu 100%. Przedmioty które miały szansę po np. 40-50% będą teraz miały po 60-70%. Podniesiono wiele szans na zdobycie przedmiotów, mówiąc jezykiem potocznym: ulepszono drop. Poza przedmiotami podstawowymi opisanymi powyżej, będzie łatwiej zdobyć także niektóre ulepszacze, małże, perły, magiczne metale, zwoje arcy-kowala, cor draconisy itp. W skrócie: zostało to dopasowane do obecnego typu serwera. Zmniejszono wymagane ilości materiałów do wytworzenia Zwojów Wiedzy (ulepszacze do Talizmanów) Przedmioty u Handlarza Zbrojami i Broniami są teraz +9 Z gry znikają dopalacze do 42 i 75 poziomu, teraz będą tylko normalne pełne wersje. Ulepszono nagrody za misje fabularne oraz poboczne Jednym z aspektów ułatwienia rozgrywki jest System Rekruta. Jest to specjalny Sklep połączony z zdobywaniem Żetonów Rekruta, które stanowią walutę do tego sklepu. Sklep Rekruta zawiera bardzo cenne nagrody takie jak specjalny ekwipunek rekruta, przedmioty pomagające rozwinąć postać, mocno wybonowane marmury polimorfii (których nie można będzie zdobyć w inny sposób), wiele przedmiotów z ItemShopu czy nawet darmowe pakiety ItemShopu. Żetony Rekruta możemy zdobyć: - Niszcząc Kamienie Metin - Pokonując Bossy - Wykonując Dungeony Dodatkowo od 1 do 100 Poziomu dostaniemy Żetony Rekruta za wbicie co 10-tego poziomu. W nagrodach możemy odebrać Zestaw Ekwipunku Rekruta, każdy z tych ekwipunków ma 3-dniowy okres trwania. Jest to zestaw skonstruowany tak że gdy kupimy np. Ekwipunek Rekruta (III) otrzymamy EQ na 115 Poziom, z obrażeniami, obroną, wbudowanymi bonusami z EQ 125 Poziomu, ponadto każdy Ekwipunek Rekruta posiada zestaw najlepszych bonusów do EXP'a. Z potworów co jakiś czas zdobędziemy Gladoriańskie Szkatułki. Będą zawierać one podstawowe przedmioty potrzebne do rozwoju postaci takie jak np. Zwój Egorcyzmu, Rada Pustelnika, Księga Umiejętności, Zwój Arcy-Kowala, Dopalacze, Pierścienie Doświadczenia, Rękawice Złodzieja itp. Jako że nasz poprzedni maksymalny poziom byłby za krótki na standardy Easy/Medium, na serwerze pojawił się nowy przedział poziomowy. Poprzedni przedział 115-125 został wydłużony do 115-135, a nowy przedział obejmuje 135-155 Poziom. Set Czerwonego Barona Na 135 - 144 Poziom Przerabiany z setu Czerwonego Demona +9 Biżuteria Zgody na Poziom 135 - 144 Przerabiana z Biżuterii Odrodzenia oraz Tarczy Zmarzliny na 125 Poziom +9 Set Czarnego Rycerza Na 135 - 144 Poziom Przerabiany z setu Czarnego Smoka +9 Biżuteria Zdrady na Poziom 135 - 144 Przerabiana z Biżuterii Zdrady oraz Tarczy Spopielenia na 125 Poziom +9 Bossy na mapie: Kocz-Ko-Dan & Puchata Bestia Metiny na mapie: Metin Nektaru Bonus działający na mapie: Silny przeciwko Mistykom Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Przedział poziomowy: 135 - 155 Bonus działający na wyzwaniu: Silny przeciwko Nieumarłym Przepustka: Czaszka Nieznanego Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Przedział poziomowy: 135 - 155 Bonus działający na wyzwaniu: Silny przeciwko Mistykom Przepustka: Leśny Totem Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Razem z nowym expowiskiem został dodany nowy Elitarny Boss. Miejsce Respu: Magiczny Las Działający bonus: Silny przeciwko Elitom Boss pod wpływem klątwy: Spaczona Działający bonus: Silny przeciwko Legendom / nie działa żadna rasa! Boss pod wpływem klątwy: Spaczona Na 140 Poziomie odblokuje się Nam zupełnie nowy system Pierścieni i Glifów. W grze dostępne jest łącznie 6 pierścieni: 3 Złote oraz 3 Srebrne, ubrany możemy mieć na raz 1 srebrny i 1 złoty. Pierścień Srebrny (I) - Dodaje 3% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 1 slot Srebrnej Esencji. Pierścień Srebrny (II) - Dodaje 5% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 2 sloty Srebrnej Esencji. Pierścień Srebrny (III) - Dodaje 8% do absorpcji Glifu, otwiera 2 Sloty Glifu i 3 slot Srebrnej Esencji. Pierścień Złoty (I) - Dodaje 3% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 1 slot Złotej Esencji. Pierścień Złoty (II) - Dodaje 5% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 2 sloty Złotej Esencji. Pierścień Złoty (III) - Dodaje 8% do absorpcji Glifu, otwiera 2 Sloty Glifu i 3 sloty Złotej Esencji. - Pierścienie (I) możemy zdobyć z Dungeonów na 135 Poziom. wymaga 15x , 5x , 5x Szansa na ulepszenie 100% wymaga 15x , 5x , 5x Szansa na ulepszenie 100% wymaga 30x , 10x , 10x Szansa na ulepszenie 70% wymaga 30x , 10x , 10x Szansa na ulepszenie 70% - dropi z bossów Magicznego Lasu, Dungeonów 135 Lvl, Rajdu Zamarznięty Statek - Trudny, Elitarnego oraz Odrodzonego Smoka, Legendarnego Boruty - dropi z Odrodzonego Smoka, Legendarnego Boruty, Rajdu Zamarznięty Statek - Trudny - Wiemy że gracze poprzedniej edycji uwielbiali drop tego przedmiotu 😎 ale spokojnie tym razem dropi o wiele lepiej i z innych miejsc 😋 & - Złota i Srebrna Esencja to przedmioty wzmacniające absorpcje glifu. Każda założona Esencja wzmacnia absorpcje o następne 4%. Założone Esencje mają czas trwania 7 dni. Esencje dropi się z Metinów Nektaru na mapie 135 Lvl - Magiczny Las. Mamy Pierścienie, odblokowane sloty i Esencje, co dalej? W sloty Glifów możemy założyć 1-4 Glify z 12 do wyboru. Wszechmądry - +% do wszystkich pasywnych umiejętności Celność - +% do wszystkich wartości krytyka i obrażeń krytyka Olej na Potwory - +% do wszystkich Nieumarłe, Zwierzęta itd. Namaszczenie Światłem - +% do Twoich bonusów na Elity i Legendy Drzewo Życia - +% do bonusów które zyskaliśmy z Ros (w tym nowych) Święty Graal - +% do Twojego bonusu na ludzi i odp na ludzi Świetlny Klucz - +% do bonusów na Dungi i Rajdy Ładunek Mocy - +% do bonusów z aktywnych dopalaczy (wykluczając wody i rosy) Więzy Światła - +% na Klątwy Siła Natury - +% do bonusów pochodzących z systemu artefaktów, medalionów oraz reliktów Wielki Mózg - +% do wszystkich buffów od Auto-buff'a Alchemik - +% do wszystkich bonusów z alchemii Absorpcja Glifów działa w ten sposób że np. jeśli mamy wybrany Glif który daje "+% do bonusów na Dungi i Rajdy" i Nasz % absorpcji wynosi 20%, absorbowane jest 20% z Naszych bonusów więc np.: Mamy 50% Silny na Rajdy to daje dodatkowe 10%. Mamy 100% Silny na Dungeonach to daje dodatkowe 20%. Zatem opłaca rozwijać się Glify oraz pozostałe systemy ponieważ Glify również na tym skorzystają. Przykładowo Glif z kompletną alchemią jest w stanie dodać nam % nawet do 36 bonusów na raz. Glify oczywiście wpierw musimy odblokować. W prawym dolnym rogu okna Pierścieni i Glifów mamy przycisk otwierający Nam okno rozwijania glifów. Glify rozwijamy za pomocą Kamieni Glificznych które dropią z Metinów Nektaru, Bossów Magicznego Lasu, Dungeonów 135 Poziom, Rajdu Zamarznięty Statek (Trudny), Elit oraz Odrodzonego Smoka i Legendarnego Boruty. Na mapach od 55 Poziomu będą pojawiać się teraz Drzewa Życia. Każde drzewo ma mniej-więcej 1/3 PŻ co Metin z tej mapy. Z Drzew Życia dropią Rosy, Rosy Klątw oraz Wody. Czym lepsza mapa tym lepsze drzewa, a co za tym idzie lepszy drop. Drop Ros Klątw rozpoczyna się na mapach od 115 Poziomu, lecz pamiętajcie że możecie je wytworzyć również u Beak-Go już od 85 Poziomu. Na serwerze odbędzie się konkurs dla postaci które osiągną TOP 1-3, jednak tym razem nie będzie polegał on tylko na zdobyciu Maks. Poziomu. 1. Max Poziom 2. Broń, Zbroja, Hełm, Tarcza, Bransoleta, Naszyjnik, Kolczyki, Buty +9 na 144 Poziom (Muszą być do EXPA, bonusy/KD nie mają znaczenia) 3. Skończony Biolog (wszystkie misje) 4. Ukończona jedna strona kolekcjonera (nieważne która) 5. Ukończony cykl misji fabularnych SM o wartości 2000 ZŁ Unikatowa Nakładka na wybrany marmur (5 sztuk przekazane do osoby top1 - można rozdać lub zachować) Unikatowy Bojownik (5 sztuk przekazane do osoby top1 - można rozdać lub zachować) Emblemat TOP1 - dający bonus 5% Silny na Potwory SM o wartości 1000 ZŁ Unikatowa Nakładka na wybrany marmur (3 sztuk przekazane do osoby top2- można rozdać lub zachować) Unikatowy Bojownik (3 sztuk przekazane do osoby top2 - można rozdać lub zachować) Emblemat TOP2 - dający bonus 5% Silny na Potwory SM o wartości 500 ZŁ Emblemat TOP3 - dający bonus 5% Silny na Potwory Unikatowy Bojownik (1 sztuka dla osoby top3) *Unikatowy oznacza, że osoba która go zdobędzie będzie mogła ustalić wygląd (w granicach zdrowego rozsądku). Zostanie utworzony specjalny kanał na Discordzie, gdzie można zgłosić swoje osiągnięcie. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez technika. (Wymagane udostępnienie ekranu, mikrofon oraz słuchawki do połączenia głosowego). LICZY SIĘ MOMENT ZGŁOSZENIA POSTACI SPEŁNIAJĄCEJ WYMOGI! Nie będzie żadnego rozpatrywania kto miał pierwszy, dlatego prosimy wziąć sobie do serca tą informację i niezwłocznie zgłosić swoje zdobyte osiągnięcie. Wiemy, że nowy serwer i nowy poziom trudności to nowi gracze, którzy niekoniecznie musieli grać na odsłonie serwera GladoR Hard. Dlatego poniżej dodajemy także krótko i zwięźle największe zmiany które pojawiły się jeszcze w trakcie trwania poprzedniej edycji. Te elementy rozgrywki NIE SĄ UMIESZCZONE W PREZENTACJI SERWERA, a wielu nowych graczy zapewne ją przeczyta. Informujemy również, że oczywiście i te aspekty rozgrywki zostały teraz dostosowane do odsłony Easy-Medium. Przeniesienie Legendarnych Bossów na ich prywatne mapy. Dodanie na mapy Elitarnych Bossów i systemu odradzania ich za pomocą przedmiotów pozyskanych z eventu Dusze Odrodzenia. Dodanie Rajdów. Dodanie Kolekcjonera. Dodanie Systemu Medalionów Dodanie Systemu Relikwii Dodanie Systemu Wzmocnienia Oręża Rozwinięcie Systemu Szarf Dodanie Systemu Talizmanów Rozwinięcie Systemu Klątw o następne amulety Dziękujemy za czas poświęcony na przeczytanie prezentacji, mamy nadzieję że nowa odsłona serwera GladoR przypadnie Wam do gustu. Do zobaczenia na starcie! SOBOTA 28 WRZEŚNIA 18:00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts