Jump to content

Prezentacja GladoR - Nowe Rozdania | Start 28 Września 18:00


Mizune

Recommended Posts

 

image.png

image.png
 

 

image.png

 

Nowe rozdanie - nowy początek. Takim hasłem określiliśmy ten projekt.
Tak jak nas prosiliście, GladoR obrał ścieżkę powrotu do swoich korzeni i dostał bardzo dużo zmian 
rozgrywkowych dzięki którym możemy go teraz określić jako pełnoprawnego "Medium/Easy".
Wśród największych zmian znajdziecie zwiększony maksymalny poziom (do 155, oraz ogólne przyspieszenie zdobywania doświadczenia), ułatwione zdobywanie przedmiotów, szybsze respy bossów, przerobione wszystkie dungeony na szybsze czy legalny handel Yangami!
Oczywiście to tylko wierzchołek tego co dla Was przygotowaliśmy, reszty dowiecie się z prezentacji poniżej 🙂
 

Zmiany tutaj opisywane są dla graczy zaznajomionych z aktualnym serwerem, jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz to zapraszamy najpierw do naszej obszernej prezentacji *KLIK* a później do powrotu tutaj. Warto też zapoznać się w niższej części prezentacji z fragmentem o zmianach które nastąpiły od czasu startu 8 marca, do teraz - jeszcze na poprzedniej odsłonie ponieważ będą w rozgrywce i tutaj.

 

Co z aktualnym serwerem?
Postanowiliśmy, że po równych 2 miesiącach od Startu GladoR - Nowe Rozdanie, postacie z serwera GladoR zostaną dołączone do nowego serwera i będą mogły kontynuować rozgrywkę w standardzie Easy-Medium.

Zostaną przeniesione postacie, ekwipunek (ogólnie przedmioty), wszelkie osiągnięcia w systemach.
Nie zostaną przeniesione waluty, punkty osiągnięć - by nie zakłócić gospodarki nowego serwera.
(Zaznaczamy też że co do punktów osiągnięć możemy zmienić zdanie w zależności od tego ile zdobędą ich gracze na nowym serwerze w ciągu tych 2 miesięcy).

 

image.png

 

image.png


Na wszystkich mapach zostały skrócone czasy respawnu metinów oraz bossów.

 

image.png

 

image.png

image.png

Wszystkie dungeony na serwerze zostały uproszczone.
Zrezygnowaliśmy z mechanik dungeonów, które były uciążliwe przy pójściu na dungeon X razy, oraz uprościliśmy ich przebiegi.
Zmieniliśmy również je tak by nie trzeba było zbyt wiele biegać po mapie.
Teraz dungeony będą polegały na prostym zbiciu spota/metinów/mini-bossów przed pojawieniem się bossa głównego.

W znacznym stopniu ułatwiona została Wieża Demonów, której przebieg teraz będzie dużo szybszy i pozbawiony czynności typu przeciąganie pieczęci na pomniki.

 

image.png

 

Zrezygnowaliśmy z systemu narastania wymaganych przepustek wymaganych na następne wejścia na dungeon.
Każdy dungeon niezależnie ile ich zrobimy w ciągu dnia będzie wymagał 1 przepustki. (1 przepustka = 1 członek grupy)

 


image.png

image.png

Podnieśliśmy szansę na ulepszenie w przedmiotach które miały ją bardzo małą.
Nie zostały zmienione wszystkie szansę, ale np. gdzie było wcześniej 5% teraz jest 15%, te które miały 10% teraz mają 20% itp.

 

image.png

Jako że GladoR przechodzi w dużo łatwiejszy tryb, Zwoje Błogosławieństwa znajdą się oczywiście u Handlarza Różnościami.

 

image.png

Zrezygnowaliśmy również z Zwojów i Klejnotów Kowala by ograniczyć ilość przedmiotów służących do ulepszania.
Na serwerze pozostanie Zwój Błogosławieństwa i Magiczny Metal oraz Zwój Arcy-Kowala (Zwój Błogosławieństwa +10% szans ulepszenia) i Astralne, Księżycowe i Niebiańskie Metale (Magiczne Metale z dodatkowymi % szansy na ulepszenie).

 

image.png

Jako że ten typ serwera wymaga nowego progu wejścia w świat ulepszania przedmiotów, ulepszacze pojawią się od:
 

image.png

 

Jedyny wyjątek, który pozostanie to garstka ulepszaczy na przeróbkę broni do EXP'a na 30 poziom (FMS itd.) na bronie 50 Poziom z średnimi.

 

image.png

 

image.png - Pierwsza zmiana którą zauważycie na serwerze to zmiana ilości wymaganych KU do szkolenia M1 > G1.
Od teraz każde szkolenie wymaga jednej księgi co oznacza że na M1 > M10 musimy pomyślnie przeczytać łącznie 10 Ksiąg Umiejętności.

 

image.png- Tęczowe Kamienie będą służyły do rozwoju umiejętności G1 > P Auto-Buffa oraz Zwierzaka.
Każdy poziom wymaga oddania również dodatkowych przedmiotów (głównie Księgi Umiejętności którą szkolimy).
Drop Ksiąg został wyraźnie zwiększony.
Wcześniej Tęczowe Kamienie były podzielone na 3 którymi rozwijało się umiejętności do G3, następnie G7 i ostatnim do P, teraz będziemy mogli każdym szkolić każdy poziom, ale czym lepszy kamień tym większa szansa na powodzenie szkolenia.

 

image.png - Karmy do Wierzchowca będą dawały więcej Doświadczenia.


 

image.png


Postanowiliśmy ustalić konkretne miejsca pozyskiwania danego typu podstawowych przedmiotów.
Ilości wypadających przedmiotów oraz szanse na zdobycie będą zwiększały się w zależności od poziomu Metina, Bossa lub Dungeonu.
 

drop_r.png 

 

Tabela pokazuje tylko główne miejsca pozyskiwania przedmiotów, poza nią oczywiście przedmioty będzie dało się zdobyć z rozmaitych szkatułek, sklepu za punkty osiągnięć, systemu rekruta, elitarnych i legendarnych bossów oraz rajdów.

 

image.png

 

image.gif

 

Na serwerze nie znajdziecie już Zielonych Zaczarowań i Wzmocnień.
Drop samych Zaczarowań Przedmiotu został znacznie zwiększony, natomiast Wzmocnienia Przedmiotów zostały przeniesione do Handlarza Różnośćmi.

Same wartości bonusów również uległy modyfikacji, usunęliśmy z możliwego losowania najniższe wartości np. bonus Silny przeciwko Nieumarłym mógł wylosować wartości 2/4/6/10/20 %, teraz możliwe do wylosowania są tylko wartości 6/10/20 %.

 

Zwiększyliśmy również bonusy wbudowane w niektóre przedmioty (głównie biżuteria do EXP'a).


 

image.png

 

image.png

Zdajemy sobie sprawę że System Kolekcjonera był najbardziej irytującym i prawie niemożliwym do ukończenia systemem.
Przerobiliśmy wytwarzanie przedmiotów do Kolekcjonera oraz wytwarzanie Eliksirów Sukcesu i Przyśpieszenia.

Ponadto Eliksiry Przyśpieszenia oraz Sukcesu można zdobyć teraz z dungeonów, bossów oraz rajdów.
Wytwarzanie ich będzie teraz dodatkową opcją, a nie podstawową jak było na poprzedniej odsłonie.

Wszystkie szanse na wytworzenie z 90% zostały podniesione do 100%.

 

image.png

Wiemy też, że biolog potrafił przyblokować Wasze postacie poprzez wykonywanie misji na mapach z ograniczonym maks. poziomem.
W odpowiedzi na to postanowiliśmy skrócić nieco biologa redukując ilości potrzebnych przedmiotów do ukończenia badania oraz czas ich badania. Zostało to przystosowane do łatwiejszego poziomu trudności tej odsłony.

Wraz z zwiększeniem maksymalnego poziomu dodaliśmy też oczywiście dwie nowe misje biologa.

Największą zmianą w biologu jest zmienienie formy odliczania czasu po użyciu Eliksiru Przyśpieszenia.
Wcześniej Eliksir odejmował % od pozostałego czasu, teraz będzie to odjęcie % od całego czasu badania.
Prosty przykład: Jeśli użylibyśmy eliksiru który ma 50% redukcji czasu badania i badanie trwało by 4h, pierwszy eliksir skraca czas o 2h i drugi również o 2h więc nie ma potrzeby użycia trzeciego bo już możemy oddawać.

 

image.png


Nowa tabela misji biologa prezentuje się w taki sposób:
 

biologpt1.pngbiologpt2.png

 

image.png
 

image.png


Pierwszą zmianą która na pewno rzuca się w oczy jest kupowanie marmurów.
Koniec z misjami na zdobywanie marmurów czy ich dropieniem, teraz każdy marmurek kosztuje 1kk.


image.png


image.png


W powyższe sloty możemy włożyć Polimorficzne Klejnoty.

Polimorficzne Klejnoty +0 wytwarzamy u Polimorficzki a następnie możemy je rozwinąć aż do +5.

Są 4 rodzaje klejnotów dające bonusy:


klejnot1.png Klejnot Ostrza - Silny przeciwko Potworom

klejnot2.png Klejnot Tarczy - Siła na Rajdach

klejnot3.png Klejnot Kłów - Wartość Ataku

klejnot4.png Klejnot Serca - Siła na Elity


image.png

image.png
 

Po naciśnięciu przycisku Wzmocnienia Klejnotów otworzy Nam się okno wzmocnienia:
 

image.png


Za odpowiednią ilość Polimorficznego Pyłu możemy wzmocnić bonusy Naszych klejnotów o 25% na wybrany czas.

 

image.png

 

Polimorficzny Pył możemy zdobyć z rozmaitych źródeł takich jak Metiny, Bossy, Dungeony, Rajdy.

 

image.png
 

Teraz zakładanie nakładek na marmury będzie na wierzchu (1 slot dla każdego marmuru, bez konieczności przewijania listy), 
dzięki temu będziemy mogli łatwo wyciągnąć nakładkę i sprzedać gdy np. zdobędziemy nową.
 

image.png

 

 

image.png

Zmieniliśmy przedziały poziomowe na rajdach, ich drop został dopasowany do aktualnych przedziałów.
Zredukowaliśmy ilości potrzebnych materiałów na wytworzenie przepustek do rajdów u Kapitan Escuela.


image.png

gif2.gif1_1.pnggif1.gif

Przedział poziomowy łatwy: 75-90
Przedział poziomowy trudny: 91-100

image.webp Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Leśnym
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna

 

image.png

image.gif1_2.pngimage.gif

Przedział poziomowy łatwy: 101-110
Przedział poziomowy trudny: 111-120

image.webp Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Roninom
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona

 

image.png

image.gif1_3.pngimage.gif

Przedział poziomowy łatwy: 121-135
Przedział poziomowy trudny: 136-155

image.webp Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Gnollom
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa

 

image.png

 

Z gry zniknęły Kamienie Duszy +0/1/2/3, od teraz Skrzynie Kamieni Dusz zostaną zastąpione Nieznanymi Kamieniami Duszy +4 i +5.

image.png

Zwiększono szansę na ulepszenie Wędki, dotyczy to wszystkich ulepszeń od +0 do +9.
Zwiększono też szansę na zdobycie pereł.

image.png

Podwyższono szanse ulepszeń wielu przedmiotów, które wytwarzamy poprzez okno wytwarzania.
Nie będzie już szans po 90-95%, będą po prostu 100%. Przedmioty które miały szansę po np. 40-50% będą teraz miały po 60-70%.

image.png

Podniesiono wiele szans na zdobycie przedmiotów, mówiąc jezykiem potocznym: ulepszono drop.
Poza przedmiotami podstawowymi opisanymi powyżej, będzie łatwiej zdobyć także niektóre ulepszacze, małże, perły, magiczne metale, zwoje arcy-kowala, cor draconisy itp.
W skrócie: zostało to dopasowane do obecnego typu serwera.

image.png

Zmniejszono wymagane ilości materiałów do wytworzenia Zwojów Wiedzy (ulepszacze do Talizmanów)

image.png

Przedmioty u Handlarza Zbrojami i Broniami są teraz +9

image.png

Z gry znikają dopalacze do 42 i 75 poziomu, teraz będą tylko normalne pełne wersje.

image.png

Ulepszono nagrody za misje fabularne oraz poboczne



image.png
 

image.png
 

Jednym z aspektów ułatwienia rozgrywki jest System Rekruta.
Jest to specjalny Sklep połączony z zdobywaniem Żetonów Rekruta, które stanowią walutę do tego sklepu.
Sklep Rekruta zawiera bardzo cenne nagrody takie jak specjalny ekwipunek rekruta, przedmioty pomagające rozwinąć postać, mocno wybonowane marmury polimorfii (których nie można będzie zdobyć w inny sposób), wiele przedmiotów z ItemShopu czy nawet darmowe pakiety ItemShopu.

 

image.png

 

image.png

Żetony Rekruta możemy zdobyć:

- Niszcząc Kamienie Metin
- Pokonując Bossy
- Wykonując Dungeony
 

Dodatkowo od 1 do 100 Poziomu dostaniemy Żetony Rekruta za wbicie co 10-tego poziomu.

image.png

3.png2.png 1.png

W nagrodach możemy odebrać Zestaw Ekwipunku Rekruta, każdy z tych ekwipunków ma 3-dniowy okres trwania.
Jest to zestaw skonstruowany tak że gdy kupimy np. Ekwipunek Rekruta (III) otrzymamy EQ na 115 Poziom, z obrażeniami, obroną, wbudowanymi bonusami z EQ 125 Poziomu, ponadto każdy Ekwipunek Rekruta posiada zestaw najlepszych bonusów do EXP'a.

 

image.png


image.png

Z potworów co jakiś czas zdobędziemy image.png Gladoriańskie Szkatułki.
Będą zawierać one podstawowe przedmioty potrzebne do rozwoju postaci takie jak np. Zwój Egorcyzmu, Rada Pustelnika, Księga Umiejętności, Zwój Arcy-Kowala, Dopalacze, Pierścienie Doświadczenia, Rękawice Złodzieja itp.

 

 

image.png


Jako że nasz poprzedni maksymalny poziom byłby za krótki na standardy Easy/Medium, na serwerze pojawił się nowy przedział poziomowy.
Poprzedni przedział 115-125 został wydłużony do 115-135, a nowy przedział obejmuje 135-155 Poziom.

 

image.png

image.png

Set Czerwonego Barona
Na 135 - 144 Poziom
Przerabiany z setu Czerwonego Demona +9

image.gifimage.gifimage.gifimage.gif


image.png

tarcza1.pngnaszyjnik1.pngkolce1.pnghelm1.pngbuty1.pngbransa1.png

Biżuteria Zgody na Poziom 135 - 144 

Przerabiana z Biżuterii Odrodzenia oraz Tarczy Zmarzliny na 125 Poziom +9


image.png

 

image.png

Set Czarnego Rycerza
Na 135 - 144 Poziom
Przerabiany z setu Czarnego Smoka +9

image.gifimage.gif
image.gifimage.gif

 

image.png

tarcza2.pngnaszyjnik2.pngkolce2.pnghelm2.pngbuty2.pngbransa2.png

Biżuteria Zdrady na Poziom 135 - 144 

Przerabiana z Biżuterii Zdrady oraz Tarczy Spopielenia na 125 Poziom +9

 

image.png

 

image.png

image.gifimage.pngimage.gif


image.pngBossy na mapie:  Kocz-Ko-Dan & Puchata Bestia
image.pngMetiny na mapie: Metin Nektaru
image.png Bonus działający na mapie: Silny przeciwko Mistykom
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa


image.png

image.png
image.png

boss5.gifboss3.gifboss4.gif


Przedział poziomowy: 135 - 155

image.png.7fc69c35deac67d3ac699cc8afadff65.png Bonus działający na wyzwaniu: Silny przeciwko Nieumarłym
Przepustka:  image.png  Czaszka Nieznanego
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna
 


image.png

image.png

boss1.gifboss2.gifboss6.gif


Przedział poziomowy: 135 - 155

image.png.7fc69c35deac67d3ac699cc8afadff65.png Bonus działający na wyzwaniu: Silny przeciwko Mistykom
Przepustka:  image.png  Leśny Totem
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa

 

image.png


Razem z nowym expowiskiem został dodany nowy Elitarny Boss.
 

elit1.gifimage.pngelit2.gif


image.pngMiejsce Respu:  Magiczny Las
image.png Działający bonus: Silny przeciwko Elitom
image.png Boss pod wpływem klątwy: Spaczona
 

 

image.png


image.gifimage.png
 

image.png Działający bonus: Silny przeciwko Legendom / nie działa żadna rasa!
image.png Boss pod wpływem klątwy: Spaczona

 

image.png


Na 140 Poziomie odblokuje się Nam zupełnie nowy system Pierścieni i Glifów.


image.png

 

image.png

W grze dostępne jest łącznie 6 pierścieni: 3 Złote oraz 3 Srebrne, ubrany możemy mieć na raz 1 srebrny i 1 złoty.
 

ps1.pngPierścień Srebrny (I) - Dodaje 3% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu  i 1 slot Srebrnej Esencji. 

image.png

ps2.pngPierścień Srebrny (II) - Dodaje 5% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu  i 2 sloty Srebrnej Esencji. 

image.png

ps3.pngPierścień Srebrny (III) - Dodaje 8% do absorpcji Glifu, otwiera 2 Sloty Glifu  i 3 slot Srebrnej Esencji. 

image.png

pz1.pngPierścień Złoty (I) - Dodaje 3% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu  i 1 slot Złotej Esencji. 

image.png

pz2.pngPierścień Złoty (II) - Dodaje 5% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu  i 2 sloty Złotej Esencji. 

image.png

pz3.pngPierścień Złoty (III) - Dodaje 8% do absorpcji Glifu, otwiera 2 Sloty Glifu  i 3 sloty Złotej Esencji. 

 

image.png
 

ps1.pngpz1.png - Pierścienie (I) możemy zdobyć z Dungeonów na 135 Poziom.

image.png

ps1.pngimage.pngps2.png wymaga 15x Kruszec Srebra.png,  5x image.png,  5ximage.png Szansa na ulepszenie 100%

image.png

pz1.pngimage.pngpz2.png wymaga 15x Kruszec Złota.png,  5x image.png,  5ximage.png  Szansa na ulepszenie 100%

image.png

ps2.pngimage.pngps3.png  wymaga 30x Kruszec Srebra.png,  10x image.png,  10ximage.png Szansa na ulepszenie 70%

image.png

pz2.pngimage.pngpz3.png  wymaga 30x Kruszec Złota.png,  10x image.png,  10ximage.png  Szansa na ulepszenie 70%

 


Kruszec Srebra.pngKruszec Złota.png - dropi z bossów Magicznego Lasu, Dungeonów 135 Lvl, Rajdu Zamarznięty Statek - Trudny, Elitarnego oraz Odrodzonego Smoka, Legendarnego Boruty

image.png- dropi z Odrodzonego Smoka, Legendarnego Boruty, Rajdu Zamarznięty Statek - Trudny

image.png- Wiemy że gracze poprzedniej edycji uwielbiali drop tego przedmiotu 😎 ale spokojnie tym razem dropi o wiele lepiej i z innych miejsc 😋

 

image.png

zlota_esencja.png&srebrna_esencja.png -  Złota i Srebrna Esencja to przedmioty wzmacniające absorpcje glifu.

Każda założona Esencja wzmacnia absorpcje o następne 4%.
Założone Esencje mają czas trwania 7 dni.

Esencje dropi się z Metinów Nektaru na mapie 135 Lvl - Magiczny Las.

 

image.png
 

Mamy Pierścienie, odblokowane sloty i Esencje, co dalej?
 

image.png


W sloty Glifów możemy założyć 1-4 Glify z 12 do wyboru.
 

1.png Wszechmądry - +% do wszystkich pasywnych umiejętności

image.png

2.png Celność - +% do wszystkich wartości krytyka i obrażeń krytyka

image.png

3.pngOlej na Potwory - +% do wszystkich Nieumarłe, Zwierzęta itd.

image.png

4.pngNamaszczenie Światłem - +% do Twoich bonusów na Elity i Legendy

image.png

5.pngDrzewo Życia - +% do bonusów które zyskaliśmy z Ros (w tym nowych)

image.png

6.png Święty Graal - +% do Twojego bonusu na ludzi i odp na ludzi

image.png

7.png Świetlny Klucz - +% do bonusów na Dungi i Rajdy

image.png

8.pngŁadunek Mocy - +% do bonusów z aktywnych dopalaczy (wykluczając wody i rosy)

image.png

9.png Więzy Światła - +% na Klątwy

image.png

10.png Siła Natury - +% do bonusów pochodzących z systemu artefaktów, medalionów oraz reliktów

image.png

11.png Wielki Mózg - +% do wszystkich buffów od Auto-buff'a

image.png

12.png Alchemik - +% do wszystkich bonusów z alchemii

 

image.png

Absorpcja Glifów działa w ten sposób że np. jeśli mamy wybrany Glif 7.png który daje "+% do bonusów na Dungi i Rajdy" i Nasz % absorpcji wynosi 20%, absorbowane jest 20% z Naszych bonusów więc np.:

Mamy 50% Silny na Rajdy to 7.png daje dodatkowe 10%.
Mamy 100% Silny na Dungeonach to 7.png daje dodatkowe 20%.

 

Zatem opłaca rozwijać się Glify oraz pozostałe systemy ponieważ Glify również na tym skorzystają.
Przykładowo Glif
12.png z kompletną alchemią jest w stanie dodać nam % nawet do 36 bonusów na raz.


 

image.png


Glify oczywiście wpierw musimy odblokować.
W prawym dolnym rogu okna Pierścieni i Glifów mamy przycisk image.png otwierający Nam okno rozwijania glifów.


image.png

 

Glify rozwijamy za pomocą Kamieni Glificznych image.png które dropią z Metinów Nektaru, Bossów Magicznego Lasu, Dungeonów 135 Poziom, Rajdu Zamarznięty Statek (Trudny), Elit oraz Odrodzonego Smoka i Legendarnego Boruty.


 

image.png


image.png

Na mapach od 55 Poziomu będą pojawiać się teraz Drzewa Życia.
Każde drzewo ma mniej-więcej 1/3 PŻ co Metin z tej mapy.

Z Drzew Życia dropią Rosy, Rosy Klątw oraz Wody.

Czym lepsza mapa tym lepsze drzewa, a co za tym idzie lepszy drop.
Drop Ros Klątw rozpoczyna się na mapach od 115 Poziomu, lecz pamiętajcie że możecie je wytworzyć również u Beak-Go już od 85 Poziomu.

 

image.png

Na serwerze odbędzie się konkurs dla postaci które osiągną TOP 1-3, jednak tym razem nie będzie polegał on tylko na zdobyciu Maks. Poziomu.


mini1.png

1. Max Poziom
2. Broń, Zbroja, Hełm, Tarcza, Bransoleta, Naszyjnik, Kolczyki, Buty +9 na 144 Poziom (Muszą być do EXPA, bonusy/KD nie mają znaczenia)
3. Skończony Biolog (wszystkie misje)
4. Ukończona jedna strona kolekcjonera (nieważne która)
5. Ukończony cykl misji fabularnych

 

nagrody.png

image.png.48976bb6659fa798bdc74ab744564026.png

SM o wartości 2000 ZŁ
Unikatowa Nakładka na wybrany marmur (5 sztuk przekazane do osoby top1 - można rozdać lub zachować)
Unikatowy Bojownik (5 sztuk przekazane do osoby top1 - można rozdać lub zachować)
Emblemat TOP1 - dający bonus 5% Silny na Potwory

image.png.37e58695fd437fe0c9971252f754a623.png

SM o wartości 1000 ZŁ
Unikatowa Nakładka na wybrany marmur (3 sztuk przekazane do osoby top2- można rozdać lub zachować)
Unikatowy Bojownik (3 sztuk przekazane do osoby top2 - można rozdać lub zachować)
Emblemat TOP2 - dający bonus 5% Silny na Potwory

 

image.png.b6bfac164d71b7598609d5d9959076d0.png

SM o wartości 500 ZŁ
Emblemat TOP3 - dający bonus 5% Silny na Potwory
Unikatowy Bojownik (1 sztuka dla osoby top3)

 

*Unikatowy oznacza, że osoba która go zdobędzie będzie mogła ustalić wygląd (w granicach zdrowego rozsądku).

 

image.png

Zostanie utworzony specjalny kanał na Discordzie, gdzie można zgłosić swoje osiągnięcie. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez technika.
(Wymagane udostępnienie ekranu, mikrofon oraz słuchawki do połączenia głosowego).


LICZY SIĘ MOMENT ZGŁOSZENIA POSTACI SPEŁNIAJĄCEJ WYMOGI!

Nie będzie żadnego rozpatrywania kto miał pierwszy, dlatego prosimy wziąć sobie do serca tą informację i niezwłocznie zgłosić swoje zdobyte osiągnięcie.

 

image.png
 

Wiemy, że nowy serwer i nowy poziom trudności to nowi gracze, którzy niekoniecznie musieli grać na odsłonie serwera GladoR Hard.
Dlatego poniżej dodajemy także krótko i zwięźle największe zmiany które pojawiły się jeszcze w trakcie trwania poprzedniej edycji.
Te elementy rozgrywki NIE SĄ UMIESZCZONE W PREZENTACJI SERWERA, a wielu nowych graczy zapewne ją przeczyta.

Informujemy również, że oczywiście i te aspekty rozgrywki zostały teraz dostosowane do odsłony Easy-Medium. 

 

Przeniesienie Legendarnych Bossów na ich prywatne mapy.

image.png

Dodanie na mapy Elitarnych Bossów i systemu odradzania ich za pomocą przedmiotów pozyskanych z eventu Dusze Odrodzenia.

image.png

Dodanie Rajdów.

image.png

Dodanie Kolekcjonera.

image.png

Dodanie Systemu Medalionów

image.png

Dodanie Systemu Relikwii

image.png

Dodanie Systemu Wzmocnienia Oręża

image.png

Rozwinięcie Systemu Szarf

image.png

Dodanie Systemu Talizmanów

image.png

Rozwinięcie Systemu Klątw o następne amulety
 

 

image.png


Dziękujemy za czas poświęcony na przeczytanie prezentacji, mamy nadzieję że nowa odsłona serwera GladoR przypadnie Wam do gustu.
 

Do zobaczenia na starcie!
SOBOTA  28 WRZEŚNIA 18:00


 

Link to comment
Share on other sites

  • Mizune changed the title to Prezentacja GladoR - Nowe Rozdania | Start 28 Września 18:00
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...