Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Last week
  2. Przyciskiem w panelu bocznym otwieramy Okno Medalionów. Medaliony to jedne z najcenniejszych przedmiotów w rozgrywce. Wspierają Nas bonusami, które ciężko zdobyć gdzie indziej. 3 Medaliony możemy zdobyć z Bossów na rajdach (mniejsza szansa - łatwy, większa szansa - trudny). 3 Medaliony możemy zdobyć z Elitarnych Bossów oraz 3 Medaliony z Odrodzonych Elitarnych Bossów. Po za medalionami zdobywanymi z dropu, dostępne są również Medaliony wytwarzane u Uriela, jednak by założyć taki Medalion musimy mieć założony wcześniejszy, blokujący go. Nagroda za wszystkie medaliony. Gdy uzbieramy wszystkie medaliony w nagrodę otrzymamy potężną dawkę siły: Silny przeciwko Legendom 3% Silny przeciwko Elitom 3% Silny przeciwko Bossom 3% Silny na Rajdach 3% Silny na Dungeonach 3% Silny przeciwko Potworom 3%
  3. Z bossów wypraw Małpia Dżungla, Pustynne Pustkowie i Czerwona Świątynia będzie można zdobyć Fragment Talizmanu. W mieście pojawił się Mistrz Talizmanów, możemy u niego przetworzyć Fragmenty Talizmanu na pierwszy talizman +0 oraz Zaczarowania do pierwszego i drugiego talizmanu. Talizman posiada 3 stopnie, każdy stopień będzie mógł być ulepszony od +0 do +5. System ulepszania pierwszych dwóch talizmanów został skonstruowany tak żeby nisko-poziomowi gracze mogli zarobić. Natomiast Talizman Marszałka (ostatni), jest Talizmanem od 105 Poziomu, na którego ulepszenie musimy się wysilić nieco bardziej. Talizmany będą posiadały losowe bonusy z puli i stałe ich ilości. Talizman Nowicjusza będzie posiadał 2 bonusy, po ulepszeniu na Talizman Sierżanta dojdzie nam do puli trzeci bonus. Natomiast ostatni Talizman Marszałka będzie posiadał 4 bonusy z puli. Każdy z tych talizmanów posiada swoje Zaczarowanie, nie będzie można zmieniać bonusu w talizmanie Sierżanta Zaczarowaniem Nowicjusza itd. dlatego przed przerobieniem Talizmanu na kolejny poziom warto zastanowić się czy mamy już satysfakcjonujące nas bonusy. Tak prezentuje się pula dostępnych bonusów (wartości dla maksymalnego Talizmanu, czyli Marszałka +5): Siła - 15 Inteligencja - 15 Zręczność - 15 Witalnośc - 15 Silny na Ludzi - 6% Odporność na ludzi - 6% Silny na Bossy - 6% Silny na Metiny - 6% Obrażenia Umiejętności - 6% Odporność na obrażenia Umiejętności - 6% Odpornośc na obrażenia - 6% Silny na Elity - 9% Silny na Rajdy - 9% Siła na Dungeonach - 9% Wartość Ataku - 75 Wartość Magicznego Ataku - 75 Siła na Legendy - 6% Regeneracja PŻ - 9% Regeneracja PE - 9% Odp. na trucizny - 9% Odp. na zamrożenie - 9% Odp. na podpalenie - 9% Obrażenia dodane do PŻ - 6% Obrażenia dodane do PE - 6% Szansa na bonus DOŚ - 6% Szansa na podwójne przedmioty - 6% Zaczarowania Talizmanu Marszałka będzie dostępne do zdobycia na wyższych poziomach rozgrywki. Natomiast zaczarowania Talizmanu Nowicjusza i Sierżanta będzie można wytworzyć u Uriela z Fragmentów Talizmanu.
  4. System Artefaktów możemy otworzyć w panelu bocznym dopiero po osiągnięciu 95 poziomu. Jest to system wymagający od Nas zdobycia kolekcji różnych przedmiotów - Artefaktów. Jednak byśmy mogli umieścić w Naszej kolekcji wszystkie artefakty, będziemy musieli zachować odpowiednią kolejność. Kolejność umieszczania dotyczy jednak konkretnej gałęzi np. patrząc na 2 czerwone artefakty w prawym górnym rogu, wystarczy je założyć żeby odblokować możliwość umieszczenia zielonego artefaktu, nie musimy umieszczać wszystkich 8 czerwonych artefaktów aby odblokować możliwość zakładania zielonych. Skrzynią z artefaktami możemy handlować, otrzymanymi już artefaktami nie da się handlować! 3 powtórki artefaktów możemy wymienić na jedną skrzynie tego samego koloru. W lewym górnym rogu okna znajduje się przycisk, po jego kliknięciu otworzy nam się okienko gdzie możemy to zrobić. Czerwone, zielone, niebieskie i fioletowe artefakty dają Naszej postaci bonusy: Silny przeciwko Metinom +0,5% Silny przeciwko Ludziom +0,5% Silny przeciwko Bossom +0,5% Złote artefakty dają: Silny przeciwko Metinom +1,5% Silny przeciwko Ludziom +1,5% Silny przeciwko Bossom +1,5% Czerwone Skrzynie dropią z metinów w Ruinach Złotego Miasta. Zielone Skrzynie dropią z bossów w Ruinach Złotego Miasta. Niebieskie Skrzynie dropią z metinów w Siedlisku Demonów. Fioletowe Skrzynie dropią z bossów w Siedlisku Demonów. Klucze możemy wytworzyć z podanych składników u Uriela. Rogi możemy zdobyć z Samaela oraz z Lilith. Legendy te znajdziecie w prawym dolnym rogu pod TAB'em
  5. Earlier
  6. W miejscach w których znajdowały się dotychczas legendy, od teraz będą respiły się Elitarne Bossy. Czas respu każdego Elitarnego Bossa to 5 godzin (jak każdy inny boss, liczone od restartu serwera). Miejsce respu bossa jest oznaczone na mini-mapie. Elitarne Bossy zawierają drop cennych ulepszaczy, składników na rajdy, trochę przedmiotów użytkowych ale ich głównym przeznaczeniem jest pozyskiwanie esencji. Elitarne Bossy zawierają drop cennych ulepszaczy, składników na rajdy, trochę przedmiotów użytkowych ale ich głównym przeznaczeniem jest pozyskiwanie esencji. Esencje to ulepszacze potrzebne do Systemu Klątw/Amuletów przy ulepszaniu Ogromnych Amuletów. Po zabiciu każdego Elitarnego Bossa w miejscu jego śmierci pojawi się Filar Odrodzenia. Nad filarem unosi się okienko nasycenia: Żeby nasycić Filar Odrodzenia potrzebujemy do tego 500 szt. Dusza Odrodzenia. Dodatkowo wprowadziliśmy nowy bonus "Siła Nasycania", który zwiększy nasycenie filaru. Posiadając np. 5% siły nasycania więcej, po przeniesieniu 100 Dusz na filar nasyci się on 105 duszami. Gdy w kalendarzu eventów zobaczymy taki oto symbol, oznacza to że w określonym czasie będą dropiły Dusze Odrodzenia. Zasada dropienia taka sama jak w przypadku Szkat. Blasku Księżyca, po prostu przy biciu potworów wpadają do ekwipunku. Dusze Odrodzenia przeciągamy z ekwipunku na filar, a gdy wypełnimy 500 zrespi się Odrodzony Elitarny Boss. Odrodzony boss to lepsza wersja Elitarnego bossa, z lepszym dropem np. dropi z niego 20 sztuk esencji więcej i 1 poziom cor draconis wyżej. Miejsce respu: Ziemie Setaou Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Miejsce respu: Ruiny Złotego Miasta Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Miejsce respu: Siedlisko Demonów Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa
  7. Nowe rozdanie - nowy początek. Takim hasłem określiliśmy ten projekt. Tak jak nas prosiliście, GladoR obrał ścieżkę powrotu do swoich korzeni i dostał bardzo dużo zmian rozgrywkowych dzięki którym możemy go teraz określić jako pełnoprawnego "Medium/Easy". Wśród największych zmian znajdziecie zwiększony maksymalny poziom (do 155, oraz ogólne przyspieszenie zdobywania doświadczenia), ułatwione zdobywanie przedmiotów, szybsze respy bossów, przerobione wszystkie dungeony na szybsze czy legalny handel Yangami! Oczywiście to tylko wierzchołek tego co dla Was przygotowaliśmy, reszty dowiecie się z prezentacji poniżej 🙂 Zmiany tutaj opisywane są dla graczy zaznajomionych z aktualnym serwerem, jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz to zapraszamy najpierw do naszej obszernej prezentacji *KLIK* a później do powrotu tutaj. Warto też zapoznać się w niższej części prezentacji z fragmentem o zmianach które nastąpiły od czasu startu 8 marca, do teraz - jeszcze na poprzedniej odsłonie ponieważ będą w rozgrywce i tutaj. Co z aktualnym serwerem? Postanowiliśmy, że po równych 2 miesiącach od Startu GladoR - Nowe Rozdanie, postacie z serwera GladoR zostaną dołączone do nowego serwera i będą mogły kontynuować rozgrywkę w standardzie Easy-Medium. Zostaną przeniesione postacie, ekwipunek (ogólnie przedmioty), wszelkie osiągnięcia w systemach. Nie zostaną przeniesione waluty, punkty osiągnięć - by nie zakłócić gospodarki nowego serwera. (Zaznaczamy też że co do punktów osiągnięć możemy zmienić zdanie w zależności od tego ile zdobędą ich gracze na nowym serwerze w ciągu tych 2 miesięcy). Na wszystkich mapach zostały skrócone czasy respawnu metinów oraz bossów. Wszystkie dungeony na serwerze zostały uproszczone. Zrezygnowaliśmy z mechanik dungeonów, które były uciążliwe przy pójściu na dungeon X razy, oraz uprościliśmy ich przebiegi. Zmieniliśmy również je tak by nie trzeba było zbyt wiele biegać po mapie. Teraz dungeony będą polegały na prostym zbiciu spota/metinów/mini-bossów przed pojawieniem się bossa głównego. W znacznym stopniu ułatwiona została Wieża Demonów, której przebieg teraz będzie dużo szybszy i pozbawiony czynności typu przeciąganie pieczęci na pomniki. Zrezygnowaliśmy z systemu narastania wymaganych przepustek wymaganych na następne wejścia na dungeon. Każdy dungeon niezależnie ile ich zrobimy w ciągu dnia będzie wymagał 1 przepustki. (1 przepustka = 1 członek grupy) Podnieśliśmy szansę na ulepszenie w przedmiotach które miały ją bardzo małą. Nie zostały zmienione wszystkie szansę, ale np. gdzie było wcześniej 5% teraz jest 15%, te które miały 10% teraz mają 20% itp. Jako że GladoR przechodzi w dużo łatwiejszy tryb, Zwoje Błogosławieństwa znajdą się oczywiście u Handlarza Różnościami. Zrezygnowaliśmy również z Zwojów i Klejnotów Kowala by ograniczyć ilość przedmiotów służących do ulepszania. Na serwerze pozostanie Zwój Błogosławieństwa i Magiczny Metal oraz Zwój Arcy-Kowala (Zwój Błogosławieństwa +10% szans ulepszenia) i Astralne, Księżycowe i Niebiańskie Metale (Magiczne Metale z dodatkowymi % szansy na ulepszenie). Jako że ten typ serwera wymaga nowego progu wejścia w świat ulepszania przedmiotów, ulepszacze pojawią się od: Jedyny wyjątek, który pozostanie to garstka ulepszaczy na przeróbkę broni do EXP'a na 30 poziom (FMS itd.) na bronie 50 Poziom z średnimi. - Pierwsza zmiana którą zauważycie na serwerze to zmiana ilości wymaganych KU do szkolenia M1 > G1. Od teraz każde szkolenie wymaga jednej księgi co oznacza że na M1 > M10 musimy pomyślnie przeczytać łącznie 10 Ksiąg Umiejętności. - Tęczowe Kamienie będą służyły do rozwoju umiejętności G1 > P Auto-Buffa oraz Zwierzaka. Każdy poziom wymaga oddania również dodatkowych przedmiotów (głównie Księgi Umiejętności którą szkolimy). Drop Ksiąg został wyraźnie zwiększony. Wcześniej Tęczowe Kamienie były podzielone na 3 którymi rozwijało się umiejętności do G3, następnie G7 i ostatnim do P, teraz będziemy mogli każdym szkolić każdy poziom, ale czym lepszy kamień tym większa szansa na powodzenie szkolenia. - Karmy do Wierzchowca będą dawały więcej Doświadczenia. Postanowiliśmy ustalić konkretne miejsca pozyskiwania danego typu podstawowych przedmiotów. Ilości wypadających przedmiotów oraz szanse na zdobycie będą zwiększały się w zależności od poziomu Metina, Bossa lub Dungeonu. Tabela pokazuje tylko główne miejsca pozyskiwania przedmiotów, poza nią oczywiście przedmioty będzie dało się zdobyć z rozmaitych szkatułek, sklepu za punkty osiągnięć, systemu rekruta, elitarnych i legendarnych bossów oraz rajdów. Na serwerze nie znajdziecie już Zielonych Zaczarowań i Wzmocnień. Drop samych Zaczarowań Przedmiotu został znacznie zwiększony, natomiast Wzmocnienia Przedmiotów zostały przeniesione do Handlarza Różnośćmi. Same wartości bonusów również uległy modyfikacji, usunęliśmy z możliwego losowania najniższe wartości np. bonus Silny przeciwko Nieumarłym mógł wylosować wartości 2/4/6/10/20 %, teraz możliwe do wylosowania są tylko wartości 6/10/20 %. Zwiększyliśmy również bonusy wbudowane w niektóre przedmioty (głównie biżuteria do EXP'a). Zdajemy sobie sprawę że System Kolekcjonera był najbardziej irytującym i prawie niemożliwym do ukończenia systemem. Przerobiliśmy wytwarzanie przedmiotów do Kolekcjonera oraz wytwarzanie Eliksirów Sukcesu i Przyśpieszenia. Ponadto Eliksiry Przyśpieszenia oraz Sukcesu można zdobyć teraz z dungeonów, bossów oraz rajdów. Wytwarzanie ich będzie teraz dodatkową opcją, a nie podstawową jak było na poprzedniej odsłonie. Wszystkie szanse na wytworzenie z 90% zostały podniesione do 100%. Wiemy też, że biolog potrafił przyblokować Wasze postacie poprzez wykonywanie misji na mapach z ograniczonym maks. poziomem. W odpowiedzi na to postanowiliśmy skrócić nieco biologa redukując ilości potrzebnych przedmiotów do ukończenia badania oraz czas ich badania. Zostało to przystosowane do łatwiejszego poziomu trudności tej odsłony. Wraz z zwiększeniem maksymalnego poziomu dodaliśmy też oczywiście dwie nowe misje biologa. Największą zmianą w biologu jest zmienienie formy odliczania czasu po użyciu Eliksiru Przyśpieszenia. Wcześniej Eliksir odejmował % od pozostałego czasu, teraz będzie to odjęcie % od całego czasu badania. Prosty przykład: Jeśli użylibyśmy eliksiru który ma 50% redukcji czasu badania i badanie trwało by 4h, pierwszy eliksir skraca czas o 2h i drugi również o 2h więc nie ma potrzeby użycia trzeciego bo już możemy oddawać. Nowa tabela misji biologa prezentuje się w taki sposób: Pierwszą zmianą która na pewno rzuca się w oczy jest kupowanie marmurów. Koniec z misjami na zdobywanie marmurów czy ich dropieniem, teraz każdy marmurek kosztuje 1kk. W powyższe sloty możemy włożyć Polimorficzne Klejnoty. Polimorficzne Klejnoty +0 wytwarzamy u Polimorficzki a następnie możemy je rozwinąć aż do +5. Są 4 rodzaje klejnotów dające bonusy: Klejnot Ostrza - Silny przeciwko Potworom Klejnot Tarczy - Siła na Rajdach Klejnot Kłów - Wartość Ataku Klejnot Serca - Siła na Elity Po naciśnięciu przycisku Wzmocnienia Klejnotów otworzy Nam się okno wzmocnienia: Za odpowiednią ilość Polimorficznego Pyłu możemy wzmocnić bonusy Naszych klejnotów o 25% na wybrany czas. Polimorficzny Pył możemy zdobyć z rozmaitych źródeł takich jak Metiny, Bossy, Dungeony, Rajdy. Teraz zakładanie nakładek na marmury będzie na wierzchu (1 slot dla każdego marmuru, bez konieczności przewijania listy), dzięki temu będziemy mogli łatwo wyciągnąć nakładkę i sprzedać gdy np. zdobędziemy nową. Zmieniliśmy przedziały poziomowe na rajdach, ich drop został dopasowany do aktualnych przedziałów. Zredukowaliśmy ilości potrzebnych materiałów na wytworzenie przepustek do rajdów u Kapitan Escuela. Przedział poziomowy łatwy: 75-90 Przedział poziomowy trudny: 91-100 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Leśnym Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Przedział poziomowy łatwy: 101-110 Przedział poziomowy trudny: 111-120 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Roninom Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Przedział poziomowy łatwy: 121-135 Przedział poziomowy trudny: 136-155 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Gnollom Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Z gry zniknęły Kamienie Duszy +0/1/2/3, od teraz Skrzynie Kamieni Dusz zostaną zastąpione Nieznanymi Kamieniami Duszy +4 i +5. Zwiększono szansę na ulepszenie Wędki, dotyczy to wszystkich ulepszeń od +0 do +9. Zwiększono też szansę na zdobycie pereł. Podwyższono szanse ulepszeń wielu przedmiotów, które wytwarzamy poprzez okno wytwarzania. Nie będzie już szans po 90-95%, będą po prostu 100%. Przedmioty które miały szansę po np. 40-50% będą teraz miały po 60-70%. Podniesiono wiele szans na zdobycie przedmiotów, mówiąc jezykiem potocznym: ulepszono drop. Poza przedmiotami podstawowymi opisanymi powyżej, będzie łatwiej zdobyć także niektóre ulepszacze, małże, perły, magiczne metale, zwoje arcy-kowala, cor draconisy itp. W skrócie: zostało to dopasowane do obecnego typu serwera. Zmniejszono wymagane ilości materiałów do wytworzenia Zwojów Wiedzy (ulepszacze do Talizmanów) Przedmioty u Handlarza Zbrojami i Broniami są teraz +9 Z gry znikają dopalacze do 42 i 75 poziomu, teraz będą tylko normalne pełne wersje. Ulepszono nagrody za misje fabularne oraz poboczne Jednym z aspektów ułatwienia rozgrywki jest System Rekruta. Jest to specjalny Sklep połączony z zdobywaniem Żetonów Rekruta, które stanowią walutę do tego sklepu. Sklep Rekruta zawiera bardzo cenne nagrody takie jak specjalny ekwipunek rekruta, przedmioty pomagające rozwinąć postać, mocno wybonowane marmury polimorfii (których nie można będzie zdobyć w inny sposób), wiele przedmiotów z ItemShopu czy nawet darmowe pakiety ItemShopu. Żetony Rekruta możemy zdobyć: - Niszcząc Kamienie Metin - Pokonując Bossy - Wykonując Dungeony Dodatkowo od 1 do 100 Poziomu dostaniemy Żetony Rekruta za wbicie co 10-tego poziomu. W nagrodach możemy odebrać Zestaw Ekwipunku Rekruta, każdy z tych ekwipunków ma 3-dniowy okres trwania. Jest to zestaw skonstruowany tak że gdy kupimy np. Ekwipunek Rekruta (III) otrzymamy EQ na 115 Poziom, z obrażeniami, obroną, wbudowanymi bonusami z EQ 125 Poziomu, ponadto każdy Ekwipunek Rekruta posiada zestaw najlepszych bonusów do EXP'a. Z potworów co jakiś czas zdobędziemy Gladoriańskie Szkatułki. Będą zawierać one podstawowe przedmioty potrzebne do rozwoju postaci takie jak np. Zwój Egorcyzmu, Rada Pustelnika, Księga Umiejętności, Zwój Arcy-Kowala, Dopalacze, Pierścienie Doświadczenia, Rękawice Złodzieja itp. Jako że nasz poprzedni maksymalny poziom byłby za krótki na standardy Easy/Medium, na serwerze pojawił się nowy przedział poziomowy. Poprzedni przedział 115-125 został wydłużony do 115-135, a nowy przedział obejmuje 135-155 Poziom. Set Czerwonego Barona Na 135 - 144 Poziom Przerabiany z setu Czerwonego Demona +9 Biżuteria Zgody na Poziom 135 - 144 Przerabiana z Biżuterii Odrodzenia oraz Tarczy Zmarzliny na 125 Poziom +9 Set Czarnego Rycerza Na 135 - 144 Poziom Przerabiany z setu Czarnego Smoka +9 Biżuteria Zdrady na Poziom 135 - 144 Przerabiana z Biżuterii Zdrady oraz Tarczy Spopielenia na 125 Poziom +9 Bossy na mapie: Kocz-Ko-Dan & Puchata Bestia Metiny na mapie: Metin Nektaru Bonus działający na mapie: Silny przeciwko Mistykom Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Przedział poziomowy: 135 - 155 Bonus działający na wyzwaniu: Silny przeciwko Nieumarłym Przepustka: Czaszka Nieznanego Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Przedział poziomowy: 135 - 155 Bonus działający na wyzwaniu: Silny przeciwko Mistykom Przepustka: Leśny Totem Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Razem z nowym expowiskiem został dodany nowy Elitarny Boss. Miejsce Respu: Magiczny Las Działający bonus: Silny przeciwko Elitom Boss pod wpływem klątwy: Spaczona Działający bonus: Silny przeciwko Legendom / nie działa żadna rasa! Boss pod wpływem klątwy: Spaczona Na 140 Poziomie odblokuje się Nam zupełnie nowy system Pierścieni i Glifów. W grze dostępne jest łącznie 6 pierścieni: 3 Złote oraz 3 Srebrne, ubrany możemy mieć na raz 1 srebrny i 1 złoty. Pierścień Srebrny (I) - Dodaje 3% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 1 slot Srebrnej Esencji. Pierścień Srebrny (II) - Dodaje 5% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 2 sloty Srebrnej Esencji. Pierścień Srebrny (III) - Dodaje 8% do absorpcji Glifu, otwiera 2 Sloty Glifu i 3 slot Srebrnej Esencji. Pierścień Złoty (I) - Dodaje 3% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 1 slot Złotej Esencji. Pierścień Złoty (II) - Dodaje 5% do absorpcji Glifu, otwiera 1 Slot Glifu i 2 sloty Złotej Esencji. Pierścień Złoty (III) - Dodaje 8% do absorpcji Glifu, otwiera 2 Sloty Glifu i 3 sloty Złotej Esencji. - Pierścienie (I) możemy zdobyć z Dungeonów na 135 Poziom. wymaga 15x , 5x , 5x Szansa na ulepszenie 100% wymaga 15x , 5x , 5x Szansa na ulepszenie 100% wymaga 30x , 10x , 10x Szansa na ulepszenie 70% wymaga 30x , 10x , 10x Szansa na ulepszenie 70% - dropi z bossów Magicznego Lasu, Dungeonów 135 Lvl, Rajdu Zamarznięty Statek - Trudny, Elitarnego oraz Odrodzonego Smoka, Legendarnego Boruty - dropi z Odrodzonego Smoka, Legendarnego Boruty, Rajdu Zamarznięty Statek - Trudny - Wiemy że gracze poprzedniej edycji uwielbiali drop tego przedmiotu 😎 ale spokojnie tym razem dropi o wiele lepiej i z innych miejsc 😋 & - Złota i Srebrna Esencja to przedmioty wzmacniające absorpcje glifu. Każda założona Esencja wzmacnia absorpcje o następne 4%. Założone Esencje mają czas trwania 7 dni. Esencje dropi się z Metinów Nektaru na mapie 135 Lvl - Magiczny Las. Mamy Pierścienie, odblokowane sloty i Esencje, co dalej? W sloty Glifów możemy założyć 1-4 Glify z 12 do wyboru. Wszechmądry - +% do wszystkich pasywnych umiejętności Celność - +% do wszystkich wartości krytyka i obrażeń krytyka Olej na Potwory - +% do wszystkich Nieumarłe, Zwierzęta itd. Namaszczenie Światłem - +% do Twoich bonusów na Elity i Legendy Drzewo Życia - +% do bonusów które zyskaliśmy z Ros (w tym nowych) Święty Graal - +% do Twojego bonusu na ludzi i odp na ludzi Świetlny Klucz - +% do bonusów na Dungi i Rajdy Ładunek Mocy - +% do bonusów z aktywnych dopalaczy (wykluczając wody i rosy) Więzy Światła - +% na Klątwy Siła Natury - +% do bonusów pochodzących z systemu artefaktów, medalionów oraz reliktów Wielki Mózg - +% do wszystkich buffów od Auto-buff'a Alchemik - +% do wszystkich bonusów z alchemii Absorpcja Glifów działa w ten sposób że np. jeśli mamy wybrany Glif który daje "+% do bonusów na Dungi i Rajdy" i Nasz % absorpcji wynosi 20%, absorbowane jest 20% z Naszych bonusów więc np.: Mamy 50% Silny na Rajdy to daje dodatkowe 10%. Mamy 100% Silny na Dungeonach to daje dodatkowe 20%. Zatem opłaca rozwijać się Glify oraz pozostałe systemy ponieważ Glify również na tym skorzystają. Przykładowo Glif z kompletną alchemią jest w stanie dodać nam % nawet do 36 bonusów na raz. Glify oczywiście wpierw musimy odblokować. W prawym dolnym rogu okna Pierścieni i Glifów mamy przycisk otwierający Nam okno rozwijania glifów. Glify rozwijamy za pomocą Kamieni Glificznych które dropią z Metinów Nektaru, Bossów Magicznego Lasu, Dungeonów 135 Poziom, Rajdu Zamarznięty Statek (Trudny), Elit oraz Odrodzonego Smoka i Legendarnego Boruty. Na mapach od 55 Poziomu będą pojawiać się teraz Drzewa Życia. Każde drzewo ma mniej-więcej 1/3 PŻ co Metin z tej mapy. Z Drzew Życia dropią Rosy, Rosy Klątw oraz Wody. Czym lepsza mapa tym lepsze drzewa, a co za tym idzie lepszy drop. Drop Ros Klątw rozpoczyna się na mapach od 115 Poziomu, lecz pamiętajcie że możecie je wytworzyć również u Beak-Go już od 85 Poziomu. Na serwerze odbędzie się konkurs dla postaci które osiągną TOP 1-3, jednak tym razem nie będzie polegał on tylko na zdobyciu Maks. Poziomu. 1. Max Poziom 2. Broń, Zbroja, Hełm, Tarcza, Bransoleta, Naszyjnik, Kolczyki, Buty +9 na 144 Poziom (Muszą być do EXPA, bonusy/KD nie mają znaczenia) 3. Skończony Biolog (wszystkie misje) 4. Ukończona jedna strona kolekcjonera (nieważne która) 5. Ukończony cykl misji fabularnych SM o wartości 2000 ZŁ Unikatowa Nakładka na wybrany marmur (5 sztuk przekazane do osoby top1 - można rozdać lub zachować) Unikatowy Bojownik (5 sztuk przekazane do osoby top1 - można rozdać lub zachować) Emblemat TOP1 - dający bonus 5% Silny na Potwory SM o wartości 1000 ZŁ Unikatowa Nakładka na wybrany marmur (3 sztuk przekazane do osoby top2- można rozdać lub zachować) Unikatowy Bojownik (3 sztuk przekazane do osoby top2 - można rozdać lub zachować) Emblemat TOP2 - dający bonus 5% Silny na Potwory SM o wartości 500 ZŁ Emblemat TOP3 - dający bonus 5% Silny na Potwory Unikatowy Bojownik (1 sztuka dla osoby top3) *Unikatowy oznacza, że osoba która go zdobędzie będzie mogła ustalić wygląd (w granicach zdrowego rozsądku). Zostanie utworzony specjalny kanał na Discordzie, gdzie można zgłosić swoje osiągnięcie. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez technika. (Wymagane udostępnienie ekranu, mikrofon oraz słuchawki do połączenia głosowego). LICZY SIĘ MOMENT ZGŁOSZENIA POSTACI SPEŁNIAJĄCEJ WYMOGI! Nie będzie żadnego rozpatrywania kto miał pierwszy, dlatego prosimy wziąć sobie do serca tą informację i niezwłocznie zgłosić swoje zdobyte osiągnięcie. Wiemy, że nowy serwer i nowy poziom trudności to nowi gracze, którzy niekoniecznie musieli grać na odsłonie serwera GladoR Hard. Dlatego poniżej dodajemy także krótko i zwięźle największe zmiany które pojawiły się jeszcze w trakcie trwania poprzedniej edycji. Te elementy rozgrywki NIE SĄ UMIESZCZONE W PREZENTACJI SERWERA, a wielu nowych graczy zapewne ją przeczyta. Informujemy również, że oczywiście i te aspekty rozgrywki zostały teraz dostosowane do odsłony Easy-Medium. Przeniesienie Legendarnych Bossów na ich prywatne mapy. Dodanie na mapy Elitarnych Bossów i systemu odradzania ich za pomocą przedmiotów pozyskanych z eventu Dusze Odrodzenia. Dodanie Rajdów. Dodanie Kolekcjonera. Dodanie Systemu Medalionów Dodanie Systemu Relikwii Dodanie Systemu Wzmocnienia Oręża Rozwinięcie Systemu Szarf Dodanie Systemu Talizmanów Rozwinięcie Systemu Klątw o następne amulety Dziękujemy za czas poświęcony na przeczytanie prezentacji, mamy nadzieję że nowa odsłona serwera GladoR przypadnie Wam do gustu. Do zobaczenia na starcie! SOBOTA 28 WRZEŚNIA 18:00
  8. Event Wakacyjny rozpocznie się 22.06.2024 i potrwa do 31.08.2024. Obok minimapy pojawi się przycisk Event Wakacyjny, gdy go klikniemy ukaże Nam się okno Wydarzeń Wakacyjnych. Okno Wydarzeń Wakacyjnych to bezpośrednie skróty do przejścia na Dungeon, Mapę (osobne automatycznie dopasowane do Naszego przedziału poziomowego), oraz otworzenia Okna Piaskownicy czy Wymiany nagród. 20-49 Poziom - Przedział I 50-74 Poziom - Przedział II 75-89 Poziom - Przedział III 90-109 Poziom - Przedział IV 110+ Poziom - Przedział V Na mapie możecie spotkać Wakacyjnego Króla i Drogocenne Muszle. Zdobędziecie z nich Wakacyjnye Tokenów oraz przedmioty do budowania w Piaskownicy . Po za powyższymi przedmiotami z Drogocennych Muszli możecie zdobyć Delikatne Sukna oraz Zielone Smocze Fasole. Natomiast z Wakacyjnych Króli możecie zdobyć dodatkowo np. Astralne Kamienie, Małże, Cor Draconisy, Delikatne Sukna, Zielone Smocze Fasole, Zwoje Egzorcyzmu, Rady Pustelnika, Magiczne Żelki, Cukierki dla Zwierzaka, Kupony Smoczych Kamieni, Wydłużenia pakietów z ItemShopu itp. Na następujących przedziałach dostępna będzie Wakacyjna Legenda - Jeździec Rekina. 75-89 Poziom - Przedział III - Łatwy Jeździec Rekina CH1 i CH2 - 19:00 90-109 Poziom - Przedział IV - Średni Jeździec Rekina CH3 i CH4 - 19:00 110+ Poziom - Przedział V - Trudny Jeździec Rekina CH5 i CH6 - 19:00 Z Jeźdźca Rekina (Trudnego) możecie zdobyć Pieczęć Mary Rekina. 20-49 Poziom - Przedział I - Przepustka: Wakacyjny Token I 50-74 Poziom - Przedział II - Przepustka: Wakacyjny Token II 75-89 Poziom - Przedział III - Przepustka: Wakacyjny Token III 90-109 Poziom - Przedział IV - Przepustka: Wakacyjny Token IV 110+ Poziom - Przedział V - Przepustka: Wakacyjny Token V Pierwsze 5 wejść kosztuje 1 Token, od 6 wejścia ilość ta wzrasta do 2 Tokenów, a od 11 wejścia do 3 Tokenów. Licznik resetuje się tak samo jak reszta wyzwań (codziennie o 10:00). Okno Piaskownicy jest systemem w którym będziecie mogli budować i rozwijać budynki i drzewka. Do budowania używane będą: Każdy budynek oraz drzewko ma 3 stopnie, które dają coraz lepsze bonusy. Bonusy pozostaną aktywne aż do końca Eventu Wakacyjnego. Silny przeciwko Potworom +2% +5% +10% Silny przeciwko Legendom +1% +2% +5% Silny przeciwko Wakacyjnym +5% +10% +20% Szansa na ulepszenie +2% +5% +10% Silny przeciwko Elitom +1% +2% +5% Silny przeciwko Wakacyjnym +5% +10% +20% Szansa na uszlachetnienie Smoczego Kamienia +2% +3% +5% Silny Na Dungeonach +2% +5% +10% Silny Na Rajdach +2% +5% +10% Silny przeciwko Wakacyjnym +5% +10% +20% Szansa na podwójny drop +1% +2% +3% Więcej PO o 1% 3% 5% Szansa na podwójną rybę +3% +5% +8% Silny przeciwko Wakacyjnym +1% +2% +5% Klikając LPM + Alt na Tokeny zamieniamy je w Wakacyjny Żeton. 1x 1x 2x 2x 3x Tokeny to eventowa waluta i może być zamieniona na przeróżne Nagrody. Poza aktywnościami typowo eventowymi, podczas standardowej rozgrywki też będziecie mogli poczuć wakacyjny klimat. - Piłka Plażowa Z metinów 35-125 Poziom oraz Bossów (Expowiska oraz Dungeony) 35-125 Poziom będziecie mieli szanse na drop Piłki Plażowej zawierającej cenne przedmioty takie jak np. Magiczne Metale, Legendarne Cor Draconis itp. Czwarty Sezon Battepassa będzie w klimacie Wakacyjnym, tak prezentują się Nagrody Battlepass Premium 49 i 50 Miejsca. Nie grasz jeszcze na Gladorze? Wyśmienita pora aby zacząć! Skorzystaj z Wakacyjnego Reflinka i załóż konto z przypisanymi pakietami VIP aż na 5 dni! https://glador.pl/register/wakacje Dodatkowo, przy okazji wprowadzania wydarzenia wakacyjnego postanowiliśmy całkowicie odświeżyć system polimorfii. Rezygnujemy z konieczności zdobywania przedmiotów z potworów, żeby wytworzyć swój marmur. Od teraz z potworów zdobyć będziecie mogli gotowe już do użycia marmury. Nowe okno prezentuje się następująco: Koniec z 10'cioma różnymi marmurami w ekwipunku zamieniającymi w inny rodzaj Orka. Od teraz do przemiany w potwora użyjecie zawsze jednego marmuru a skin przykładowo Orka będziecie mogli wybrać w oknie. Wyglądy są na zawsze, raz przypisany do postaci nie zniknie i nie będzie możliwości go usunąć, ale zawsze będziecie mogli wybrać inny czy wrócić do podstawowego. Stare klejnoty, których używaliście do tworzenia marmurów będziecie mogli przerobić na zupełnie nowe Polimorficzne Klejnoty. Zakładacie raz i korzystacie z ich bonusów zawsze podczas przemiany. Polimorficzne Klejnoty mają swój czas trwania, który zużywa się tylko gdy jesteście przemienieni. Do przedłużenia czasu trwania będziecie potrzebowali Trybik i Polimorficzny Pył (do zdobycia przez przerobienie klejnotów PPM + Lewy Alt). Odnowienie jednej godziny jednego klejnotu kosztuje 4x Polimorficzny Pył i 6x Trybik. Bonusy wszystkich klejnotów mogą być wzmocnione o 20% używając Wzmocnienie Klejnotów Polimorfii. Klejnoty są ulepszalne od +0 do +5, u Polimorficzki wytworzymy pierwsze Klejnoty oraz potrzebne do nich ulepszacze. Nowe Klejnoty dają bonusy na: Silny przeciwko Potworom, Siła na Rajdach, Wartość Ataku, Siła na Elity Uwaga: Wszystkie stare marmury posiadające wbudowane bonusy nie będą działały z nowym systemem skinów na marmur i klejnotów. Od teraz darmowy ItemShop będzie możliwy do odebrania dla każdej postaci (jeden raz) u Uriela. Będzie zawierał pełne bonusy jak normalnie kupiony ItemShop. Darmowy zestaw ItemShop będzie trwał 7 Dni. - Zmieniono 1x sztukę Cor Draconis surowych, szlifowanych i rzadkich na stacki 3 sztuk. Dodano szansę na drop przedmiotów: - Nieznany Eliksir Sukcesu+ - Nieznany Eliksir Przyśp.+ - Biała Perła - Niebieska Perła - Krwawa Perła - Złoty Klucz i Złoty Klucz+ - Kaput Shinobi i Kaptur Shinobi+ - Mapa Marynarza i Mapa Marynarza+ - Wzmocnienie Klejnotów Poli. (1 dzień) - Zmieniono stacki wszystkich Cor Draconis w skrzyniach z 1x sztuki na 5x sztuk i zwiększono szansę na ich trafienie. - Ze wszystkich skrzyń teraz będzie szansa na 3x Małż. - Dodano drop Krwawej Perły do Złotych Skrzyń, Biała Perła od teraz będzie dropić z brązowych, a Niebieska z srebrnych. - Dodano drop Kuponów Smoczych Kamieni do skrzyń: - 100 SK - Brązowe - 500 SK - Srebrne - 1000 SK - Złote Po za skinami na Kilof i Wędkę od teraz z powyższych skrzyń szansę na zdobycie każdego z przedmiotów są takie same, w tym kuponów SM. - Zmieniono stacki wszystkich Cor Draconis w skrzyniach z 1x sztuki na 3x sztuki i zwiększono szansę na ich trafienie. - Zwiększono szansę na trafienie elementów Samurajskiego Kostiumu Okey - Usunięto z dropu małż z brązowej skrzyni, a zamiast tego dokonano modyfikacji: Dodano drop Krwawej Perły do Złotych Skrzyń, Biała Perła od teraz będzie dropić z brązowych, a Niebieska z srebrnych. - Wyrównano szansę na drop po za przedmiotami (z wyłączeniem Kostiumów) Dodano do dropu z Złotych Skrzyń: - Wzmocnienie Zwierzaka (1 dzień) - Wzmocnienie Wierzchowca (1 dzień) - Wzmocnienie Skrzydeł (1 dzień) - Wzmocnienie Nakładki (1 dzień) - Wzmocnienie Kostiumu (1 dzień) _ Wzmocnienie Fryzury (1 dzień) Dodano do dropu z Brązowych Skrzyń: - Wzmocnienie Fryzury (1 dzień) - Wzmocnienie Skrzydeł (1 dzień) - Wzmocnienie Zwierzaka (1 dzień) - Dodano drop Kuponów Smoczych Kamieni do skrzyń: - 100 SK - Brązowe - 500 SK - Srebrne - 1000 SK - Złote Sami zdecydujcie na co wydacie swoje Tokeny! 🙂 Token jest jeden, ale wyborów jest wiele 😉 To czy wydacie na piękne nagrody wakacyjne, dungeony czy dopalacze do zwykłej rozgrywki zależy tylko od Was! Życzymy dobrej zabawy, Administracja serwera GladoR.
  9. Na serwerze pojawiły się grupowe wyprawy, potocznie nazywane rajdami. Rajdy są przeznaczone dla minimum 3 osób i zawierają 2 poziomy trudności: łatwy oraz trudny. Po za poziomem trudności rajdy różnią się od siebie dropem, wszystkie przedmioty, które dropią na poziomie łatwym na poziomie trudnym mają jeszcze większą szansę na drop oraz w większości przypadków dropi ich większa ilość sztuk. Na trudnych rajdach możemy oczywiście zdobyć również lepsze metale oraz lepsze cor draconis. Na wykonanie każdego rajdu mamy 15 minut! Przedział poziomowy łatwy: 75-95 Przedział poziomowy trudny: 91-95 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Leśnym Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Przepustka: Złoty Klucz (dla łatwego) oraz Złoty Klucz+ (dla trudnego) wytwarzane z: Leśna Pułapka Przedział poziomowy łatwy: 96-115 Przedział poziomowy trudny: 111-115 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Roninom Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Przepustka: Kaptur Shinobi (dla łatwego) oraz Kaptur Shinobi+ (dla trudnego) wytwarzane z: Chorągiew Sashimono Przedział poziomowy łatwy: 116-125 Przedział poziomowy trudny: 125 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Gnollom Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Przepustka: Mapa Marynarza (dla łatwego) oraz Mapa Marynarza+ (dla trudnego) wytwarzane z: Drewniany Ster W bramach światów pojawiła się Escuella - przewodnik wypraw. Możemy u niej wytworzyć przepustki na rajdy. Przepustki wytwarzamy z przedmiotów , do zdobycia na dungeonach oraz z elitarnych bossów. Ponadto przepustki możemy zdobyć z legend. Rajdy (zwłaszcza trudne) posiadają bardzo obfity drop taki jak np. gwarantowane Legendarne Cor Draconis i Niebiański Metal, dlatego wytworzenie przepustki może kosztować Nas nieco czasu. W miejscach w których znajdowały się dotychczas legendy, od teraz będą respiły się Elitarne Bossy. Czas respu każdego Elitarnego Bossa to 5 godzin (jak każdy inny boss, liczone od restartu serwera). Miejsce respu bossa jest oznaczone na mini-mapie. Elitarne Bossy zawierają drop cennych ulepszaczy, składników na rajdy, trochę przedmiotów użytkowych ale ich głównym przeznaczeniem jest pozyskiwanie esencji. Esencje to ulepszacze potrzebne do Systemu Klątw/Amuletów przy ulepszaniu Ogromnych Amuletów. Po zabiciu każdego Elitarnego Bossa w miejscu jego śmierci pojawi się Filar Odrodzenia. Nad filarem unosi się okienko nasycenia: Żeby nasycić Filar Odrodzenia potrzebujemy do tego 500 szt. Dusza Odrodzenia. Dodatkowo wprowadziliśmy nowy bonus "Siła Nasycania", który zwiększy nasycenie filaru. Posiadając np. 5% siły nasycania więcej, po przeniesieniu 100 Dusz na filar nasyci się on 105 duszami. Gdy w kalendarzu eventów zobaczymy taki oto symbol, oznacza to że w określonym czasie będą dropiły Dusze Odrodzenia. Zasada dropienia taka sama jak w przypadku Szkat. Blasku Księżyca, po prostu przy biciu potworów wpadają do ekwipunku. Dusze Odrodzenia przeciągamy z ekwipunku na filar, a gdy wypełnimy 500 zrespi się Odrodzony Elitarny Boss. Odrodzony boss to lepsza wersja Elitarnego bossa, z lepszym dropem np. dropi z niego 20 sztuk esencji więcej i 1 poziom cor draconis wyżej. Miejsce respu: Ziemie Setaou Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Miejsce respu: Ruiny Złotego Miasta Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Miejsce respu: Siedliszcze Demonów Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Legendy otrzymały swoje prywatne mapy. Pod mapą teleportacji pojawiły się 3 nowe lokacje, które przeniosą Nas do każdej z legend. Zasady działania respu nie zmieniły się, 3 kanały o tej samej porze. Mapy będą posiadały teraz maksymalny poziom postaci na którym możemy na niej przebywać: Lodowa Zjawa - 75 do 95 Samael - 95 do 115 Lilith - 115 do 125 Legendy od teraz mają nieco bogatszy drop niż poprzednio. Przyciskiem w panelu bocznym otwieramy Okno Relikwi. Relikwie to przedmioty dropiące z bardzo małą szansą z konkretnych bossów, wzmacniające Naszą postać o dodatkowe bonusy. (Po najechaniu myszką na slot możemy wyświetlić jakie przedmiot daje bonusy, nawet gdy go nie mamy). Po za bonusami za konkretną relikwie dostępne są również bonusy za skompletowanie 10, 20 i 30 relikwi. 10 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Lodowej Zjawie 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% 20 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Samaelowi 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% 30 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Lilith 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% Dusza Smoka - możliwa do zdobycia z Metinów Cor Draconis, podczas eventu. Szczęśliwa Koniczyna - dostępna jako nagroda w Szczęśliwej Loterii. Blask Księżyca - do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca. Odznaka Cechu Kupieckiego - można kupić u Rybaka w Wędkarskim Sklepie Sezonowym oraz w Sklepie PO. Zęby Megalodona - zdobywamy je podczas Gry Wędkarskiej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na Szczękę Megalodona, która jest ubieralną relikwią. Fragmenty Skamieliny - zdobywamy je podczas Gry Górniczej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na Skamielina z Obrazem, która jest ubieralną relikwią. Pomyśleliśmy też o zarobku dla niskich poziomów, prezentujemy system talizmanu. Z bossów wypraw Małpia Dżungla, Pustynne Pustkowie i Czerwona Świątynia będzie można zdobyć Fragment Talizmanu. W mieście pojawił się Mistrz Talizmanów, możemy u niego przetworzyć Fragmenty Talizmanu na pierwszy talizman +0 oraz Zaczarowania do pierwszego i drugiego talizmanu. Talizman posiada 3 stopnie, każdy stopień będzie mógł być ulepszony od +0 do +5. System ulepszania pierwszych dwóch talizmanów został skonstruowany tak żeby nisko-poziomowi gracze mogli zarobić. Natomiast Talizman Marszałka (ostatni), jest Talizmanem od 105 Poziomu, na którego ulepszenie musimy się wysilić nieco bardziej. Talizmany będą posiadały losowe bonusy z puli i stałe ich ilości. Talizman Nowicjusza będzie posiadał 2 bonusy, po ulepszeniu na Talizman Sierżanta dojdzie nam do puli trzeci bonus. Natomiast ostatni Talizman Marszałka będzie posiadał 4 bonusy z puli. Każdy z tych talizmanów posiada swoje Zaczarowanie, nie będzie można zmieniać bonusu w talizmanie Sierżanta Zaczarowaniem Nowicjusza itd. dlatego przed przerobieniem Talizmanu na kolejny poziom warto zastanowić się czy mamy już satysfakcjonujące nas bonusy. Tak prezentuje się pula dostępnych bonusów (wartości dla maksymalnego Talizmanu, czyli Marszałka +5): Siła - 15 Inteligencja - 15 Zręczność - 15 Witalnośc - 15 Silny na Ludzi - 6% Odporność na ludzi - 6% Silny na Bossy - 6% Silny na Metiny - 6% Obrażenia Umiejętności - 6% Odporność na obrażenia Umiejętności - 6% Odpornośc na obrażenia - 6% Silny na Elity - 9% Silny na Rajdy - 9% Siła na Dungeonach - 9% Wartość Ataku - 75 Wartość Magicznego Ataku - 75 Siła na Legendy - 6% Regeneracja PŻ - 9% Regeneracja PE - 9% Odp. na trucizny - 9% Odp. na zamrożenie - 9% Odp. na podpalenie - 9% Obrażenia dodane do PŻ - 6% Obrażenia dodane do PE - 6% Szansa na bonus DOŚ - 6% Szansa na podwójne przedmioty - 6% Zaczarowania Talizmanu Marszałka będzie dostępne do zdobycia na wyższych poziomach rozgrywki. Natomiast zaczarowania Talizmanu Nowicjusza i Sierżanta będzie można wytworzyć u Uriela z Fragmentów Talizmanu. Przyciskiem w panelu bocznym otwieramy Okno Medalionów. Medaliony to jedne z najcenniejszych przedmiotów w rozgrywce. Wspierają Nas bonusami, które ciężko zdobyć gdzie indziej. 3 Medaliony możemy zdobyć z Bossów na rajdach (mniejsza szansa - łatwy, większa szansa - trudny). 3 Medaliony możemy zdobyć z Elitarnych Bossów oraz 3 Medaliony z Odrodzonych Elitarnych Bossów. Po za medalionami zdobywanymi z dropu, dostępne są również Medaliony wytwarzane u Uriela, jednak by założyć taki Medalion musimy mieć założony wcześniejszy, blokujący go. Nagroda za wszystkie medaliony. Gdy uzbieramy wszystkie medaliony w nagrodę otrzymamy potężną dawkę siły: Silny przeciwko Legendom 3% Silny przeciwko Elitom 3% Silny przeciwko Bossom 3% Silny na Rajdach 3% Silny na Dungeonach 3% Silny przeciwko Potworom 3% Od teraz Duże Amulety +6 możemy przerabiać dalej na Ogromne Amulety. Ogromne Amulety +6 posiadają wbudowane aż 68% na daną klątwę, które rozdziela się losowo na Atak i Odporność. Ponadto Ogromne Amulety dają dodatkowe wbudowane bonusy takie jak: Silny przeciwko Potworom, Siła na Rajdach, Siła na Elity Ogromne Amulety są przewidziane jako system dla końcowej rozgrywki i posiadają ograniczenia poziomowe. Ulepszacze na Ogromne Amulety wytwarzamy u Kowala w specjalnej nowej zakładce wytwarzania oraz zdobywamy z Elitarnych Bossów. U Uriela możemy otworzyć 2 nowe okna loterii. System polega na losowaniu jednej nagrody głównej dla jednej osoby spośród wszystkich które wzięły udział. Możesz zwiększać swoją szansę w nieskończoność kupując kolejne losy. Nagrody w loterii będą się zmieniać, wymagane przedmioty do zakupu losu również. Ranking po prawej stronie pokazuje 10 osób z największymi szansami na wylosowanie przedmiotu. Poprawiono bossy na mapach 95 oraz 115, obniżono im delikatnie siłę ataku i częstotliwości regeneracji PŻ. Od teraz na "wołaj" możemy pisać dopiero po osiągnięciu 30 poziomu Postaci. Podniesiono PŻ w bossach: Pani Lasu oraz Generał Setaou. Życzymy wszystkim miłej gry!
  10. Od wtorku (23.04) do niedzieli (28.04) będzie aktywny Event Wiwerny. Polega on na dropieniu Biletów Wiwerny które później możemy wykorzystać do specjalnego Koła Losu Wiwerny. Obok minimapy aktywny będzie przycisk: Którym otworzymy Koło Losu Wiwerny. Możemy z niego wylosować powyższe nagrody. Bilet Wiwerny możemy zdobyć z: EXPOWISKA - Bossy 40-80 Poziom - 40% szans - Bossy 81-114 Poziom - 50% szans - Bossy 115+ - 60% szans DUNGEONY Bossy Dungeonów 40-120 Poziom - 50% szans LEGENDY 10 sztuk z 100% szansą z każdej legendy W kole losu są 2 nagrody główne: - Szkatułka Wiwerny - Szkatułka Wiwerny (AutoBuff) Kostiumy zawierają takie oto nakładki, kostiumy, fryzury oraz skrzydła: Nakładki, kostiumy, fryzury oraz skrzydła zawierają takie same bonusy i wartości jak te z ItemShopu. Czas trwania nakładek, fryzur, kostiumów i skrzydeł to 2 dni. Czas jaki mamy na otworzenie szkatułek to 30 dni. Czy można wkładać bonusy do przedmiotów z Szkatułek Wiwerny? Do przedmiotów na postać nie, posiadają już bonusy wbudowane. Natomiast możemy mieszać bonusy w przedmiotach auto-buffa, należy jednak pamiętać że przedmioty znikną po 48 godzinach, zatem korzyść z Naszych Zaczarowań AutoBuffa będziemy mieć tylko przez ten czas. Mam już przedmioty kupione z ItemShopu, jaka jest dla mnie korzyść z eventu? Poboczne przedmioty takie jak np. Cor Draconis czy Magiczny Metal. Należy pamiętać również że na otworzenie szkatułki jest aż 30 dni, co oznacza że możemy ją na spokojnie otworzyć, gdy już skończy się Nasz wykupiony ItemShop. Przedmioty z takimi samymi bonusami jak w ItemShopie? Za darmo? Gdzie jest haczyk? Haczyk jest taki że nie wiemy co zawiera skrzynia. Zatem jeśli "przechomikujemy" skrzynie z nadzieją na miecz, wcale nie jest pewne że go później z niej trafimy. Kiedy dokładnie zostanie włączony i wyłączony event? Przy przerwie technicznej w nocy z poniedziałku na wtorek zostanie uruchomiony event, a wyłączony zostanie z niedzieli na poniedziałek (28.04 > 29.04) Czy event jest jednorazowy? Powtórzymy event w przyszłości, lecz przedmioty w kole za każdym razem będą inne. Życzymy dobrej zabawy i przypominamy że nadchodzi wielka aktualizacja!
  11. Witajcie! Wprowadziliśmy na serwer Wydarzenie Wielkanocne a oto jego prezentacja 🙂 Wydarzenie potrwa do 15 kwietnia (zostanie wyłączone w nocy z 14 na 15 kwietnia). W Mieście Pierwszym oraz w Bramach Światów pojawili się nowi mieszkańcy. Zając Wielkanocny oraz Wielkanocny Strażnik - pomogą Oni Wam w zabawie podczas wydarzenia. Wyzwanie wielkanocne to nowy dungeon na serwerze. Wejść na niego możemy u Strażnika Wielkanocnego na końcu mapy Bramy Światów. Posiada 5 przedziałów poziomowych, każdy z lekko lepszym dropem. Wejść na dungeon możemy okazując przepustkę Posążek Owieczki, którą możemy zdobyć z Wielkanocnych Jajek, Magicznych Jajek lub wytworzyć u Zająca Wielkanocnego. 1. ETAP - 60 - 74 Poziom 2. ETAP - 75 - 94 Poziom 3. ETAP - 95 - 114 Poziom 4. ETAP - 115 - 120 Poziom 5. ETAP - 121 - 125 Poziom Z końcowego bossa, Władcy Tulisiów możemy zdobyć przepustkę na rajd - Figurka Zająca, oraz poboczne przedmioty takie jak Pisanki, Cor Draconisy czy inne przedmioty które pozwolą Wam wzmocnić swoją postać. Rajd wielkanocny to trudniejszy dungeon z wymogiem posiadania minimum 3-osobowej grupy. Bossy na nim mają dużo większe ilości punktów życia niż na zwykłych dungeonach. Wejść na rajd możemy u Strażnika Wielkanocnego na końcu mapy Bramy Światów. Posiada także 5 przedziałów poziomowych, każdy z lepszym dropem. Wejść na rajd możemy okazując przepustkę Figurka Zajączka, którą możemy zdobyć z Wielkanocnego Wyzwania oraz wytworzyć u Zająca Wielkanocnego. 1. ETAP - 60 - 74 Poziom 2. ETAP - 75 - 94 Poziom 3. ETAP - 95 - 114 Poziom 4. ETAP - 115 - 120 Poziom 5. ETAP - 121 - 125 Poziom Z bossa rajdu - Tulisia Rozpruwacza zdobywamy Kryształowe Jajka potrzebne do wymian u Zająca Wielkanocnego. Kryształowych Jajek nie da się zdobyć nigdzie indziej. Zdobywamy też poboczne przedmioty takie jak Pisanki oraz Przedmioty do Ulepszeń, Zaczarowania Amuletów, Zaczarowania Przed. Auto-Buffa, KD+5, Cor Draconisy i tym podobne. Wielkanocne Jajka to nowy rodzaj metinów, które respią się na wszystkich mapach w losowych miejscach. Co 15 minut na mapach do 74 poziomu. Co 20 minut na mapach od 75 poziomu+ Na jajka na mapach działa nowy bonus Silny przeciwko Jajkom. Z Wielkanocnych Jajek możemy zdobyć Pisanki oraz Magiczne Jaja, które zawierają bardzo różnorodne nagrody. Obok minimapy pojawił się przycisk Malowanie Pisanki, którym otworzymy specjalne okno. Pisankę malujemy poprzez przenoszenie na Nią: Do kompletnego pomalowania pisanki potrzebujemy 200 sztuk każdej z powyższych pisanek. Co kilkanaście % zdobywamy w nagrodę nowe bardzo cenne bonusy. Bonusy pozostaną aktywne do 15 kwietnia - czyli zakończenia eventu. 15%: Silny przeciwko Tulision +15% Silny przeciwko Diabłom +10% 30%: Silny przeciwko Jajkom +15% Silny przeciwko Mistykom +10% 45%: Silny przeciwko Bossom +5% Silny przeciwko Metinom +5% 60%: Silny przeciwko Jajkom +25% Silny przeciwko Nieumarłym +10% 80%: Silny przeciwko Tulision +25% Siła podczas dungeonów +5% 100%: Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Legendom +5% Podczas wydarzenia wielkanocnego dostępne są nowe przedmioty. Zając z czekolady - Dodaje bonus Silny przeciwko Tulisiom, czym lepszy zając tym więcej bonusu dodaje ale wymaga większego poziomu postaci. Czekoladowe Jajko - Dodaje bonus Silny przeciwko Jajkom, czym lepsze jajko tym więcej bonusu dodaje ale wymaga większego poziomu postaci. Przedmioty do handlu z Zającem Wielkanocnym - możemy je wymienić na różne ciekawe przedmioty. Pozyskujemy je z aktywności związanych z wydarzeniem czyli pokonywania Jajek czy ukończenia Dungeonu oraz Rajdu. Dodatkowo - dropią z każdego metina oraz bossa w ilości 1-2 sztuki Magiczne Jajo - specjalna szkatułka, która zawiera rozmaity drop. Nowe marmury Wielkanocny Ork oraz Wiosenny Ork wystąpią podczas eventu w 2 wydaniach. - 7 dniowe i wybonowane - jednorazowe i wybonowane Podczas wydarzenia wielkanocnego dostępne będą 4 nowe przedmioty wzmacniające. Kokardka Zająca - do zdobycia w ramach Darmowego ItemShop'u na 5 dni od Zająca Wielkanocnego. Punkty Życia +1500 Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Tulisiom +5% Silny przeciwko Jajkom +5% Pierścień Wielkanocny - do wytworzenia u Zająca Wielkanocnego. Punkty Życia +2000 Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Tulisiom +5% Silny przeciwko Jajkom +5% Pierścień Zająca - do zdobycia z ItemShopu. Punkty Życia +2000 Silny przeciwko Potworom +10% Silny przeciwko Tulisiom +10% Silny przeciwko Jajkom +10% Talizman Kurczaczka - co jakiś czas jako nagroda główna w Wielkanocnym Kole Losu. Punkty Życia +2000 Silny przeciwko Potworom +15% Silny przeciwko Tulisiom +15% Silny przeciwko Jajkom +10% Podczas trwania Wydarzenia mogą pojawić się kolejne przedmioty wizualne. Większość przedmiotów jest do zdobycia w grze poprzez wymianę z Zającem Wielkanocnym. Ze Skrzyni Hokus-Pokus możemy trafić losową Nakładkę z zestawu Hokus-Pokus. Skrzynia nie zawiera pobocznych przedmiotów! Skrzynie zdobywamy wymieniając się z Zającem Wielkanocnym. Ze Skrzyni Skrytobójcy możemy trafić losową Nakładkę z zestawu Skrytobójcy oraz zwierzaka Skrytobójca. Skrzynia nie zawiera pobocznych przedmiotów! Skrzynie zdobywamy wymieniając się z Zającem Wielkanocnym. Ze Skrzyni Zająca możemy trafić losową Nakładkę z zestawu Zająca oraz zwierzaka Zając. Skrzynia nie zawiera pobocznych przedmiotów! Skrzynie zdobywamy z specjalnego pola w Wielkanocnym Kole Losu. Dodaliśmy specjalną wersję Koła Losu. Jeden los kosztuję 1x Bilet na Wielkanocne Koło Losu Bilety można wytworzyć u Wielkanocnego Zająca w pierwszym mieście. Każdy gracz może odebrać u Zająca Wielkanocnego może odebrać darmowy ItemShop na 5 dni. Zestaw zawiera: nakładkę na broń, fryzurę, kostium, wierzchowca oraz zwierzaka! O 6:30 w niedzielę (31.03) wprowadziliśmy poprawki: - Dodano więcej przepustek do Wielkanocnych Jajek - 30% szansy na drop przepustek na Wielkanocną Wyprawę z wszystkich bossów/metinów 50 Poziom+ (po za bossami dungeonowymi) - Poprawiono błąd w craftingach teraz na Posążek Owieczki (III) potrzeba 2 przepustek od dungeonów 95 Poziom, a do Posążka Owieczki (IV) oraz (V) przepustek z dungeonów 115 Poziom. - Dodano więcej rzeczy rozwijających postać do dropu z dungeonu i rajdu wielkanocnego - Podniesiono ilości i szanse na drop Cor Draconisów z dungeonu i rajdu wielkanocnego - Poprawiono respy potworów z Wielkanocnych Jajek Życzymy dobrej zabawy podczas Wydarzenia Wielkanocnego na serwerze Glador!
  12. W panelu bocznym znajdziecie nowy przycisk: Otwiera on Okno Kolekcjonera w którym możecie uzupełniać kolekcje różnych przedmiotów w zamian za bonusy. W oknie występuje 6 kategorii, przedmioty możemy oddawać w każdej kategorii z osobna. Każda kategoria ma swój osobny licznik czasu na oddawanie przedmiotów. Każda kategoria zawiera również swoje indywidualne eliksiry przyśpieszenia (zmniejszające czas oczekiwania) oraz eliksiry sukcesu (zwiększające szanse na przyjęcie przedmiotu). W kategoriach: Kamienie Dusz, Atlas Wędkarski możemy oddać przedmioty bezpośrednio z gry, natomiast w kategoriach: Trofea z Bossów, Pamiątki Podróżnika, Atlas Minerałów, Ekskluzywne Towary możemy oddawać przedmioty, które musimy najpierw wytworzyć. W pierwszych miastach pojawiła się karawana nowego NPC - Kolekcjonera. To właśnie u Niego możemy wytworzyć przedmioty do powyższych kategorii oraz wszelakie eliksiry wspomagające badania. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię i zacząć wytwarzanie. Odpowiadając na prośbę wielu graczy, dodaliśmy odnawianie wyczerpanego czasu w Smoczych Kamieniach za Yangi jednym kliknięciem. Koniec żmudnego kupowania Cęg, i przeciągania z jednego Ekwipunku w drugi. Kwota uzupełnienia 24 godzin w wszystkich 6 Smoczych Kamieniach wyczerpanych do 0 kosztuje 100.000.000 Yang. Uzupełnienie czasu skaluje się i pobiera Yangi tylko za wyczerpany czas! Uwaga: Brakujący czas zaokrąglany jest zawsze do pełnych godzin, mimo że kamień straci 3 minuty, koszt jego uzupełnienia będzie wynosił tyle samo jakby stracił 55 minut. Opcja odnawiania Cęgami Czasu oraz Eliksirami Czasu dalej pozostaje dostępna w grze, jeśli ktoś nadal będzie ją preferował. Dodano możliwość dalszego wzmacniania absorpcji szarfy. Od teraz możemy połączyć następujące kombinacje: 25% + 25% > 26% 26% + 26% > 27% 27% + 27% > 28% 28% + 28% > 29% 29% + 29% > 30% W porównaniu do poprzedniego łączenia szarf nie wystarczy już przełożyć dwóch takich samych typów, połączyć można tylko dwie szarfy o takim samym stopniu absorpcji i stopień w przypadku sukcesu zawsze zostanie zwiększony o 1%. Dodano możliwość wytwarzania nowych ros i dłoni u Baek-Go. Zwój Egzorcyzmu - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów 75 Poziom+ Rada Pustelnika - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów 75 Poziom+ Egzotyczny Zwój Egzorcyzmu - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Egzotyczny Rada Pustelnika - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Nieznana Księga Polimorfii - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Nieznana Księga Dowodzenia - od teraz przedmiot ten będzie możliwy do pozyskania tylko z dungeonów/bossów/metinów od 75 Poziomu, a jego szanse na zdobycie została trochę zwiększona Nieznana Księga Zwierzaka - drop przedmiotu został przerobiony tak by łatwiej było go zdobyć niższym poziomom, a ciężej postaciom na wyższym poziomie. Nieznana Księga Zdolności - drop przedmiotu został przerobiony tak by głównym źródłem jego pozyskiwania były dungeony od 95 Poziomu (tam zwiększono szansę), usunięto jego drop z dungeonów/bossów/metinów do 60 Poziomu oraz zmniejszono szansę na zdobycie go z innych miejsc niż dungeony od 95 Poziomu. Delikatne Sukno - od teraz jest większa szansa że polecą np. 2 sztuki z 1 bossa w osobnych stackach po 1 sztuce, niż stacki wielosztukowe Zwój Błogosławieństwa - Zmniejszono ilości dropu z wszystkich źródeł Zwój Kowala (42 Lvl) - Dodano drop do Metina Czerni, Metina Ciemności, Metina Zazdrości, Best. Kapitana oraz Bossów na dungeonie Zaprzysiężonych Kryształ Kowala (42 Lvl) - Dodano drop do Best. Żołnierz, Best. Maniak, Best. Specjalista, Bestialski Łucznik Zwój Jubilera (Czeladnika) - Zmniejszono drop z niektórych źródeł (reszta zwojów pozostaje bez zmian) Medal Konia Pancernego - Dodano szansę na drop do: Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath, Żagnica Dłoń Krytyka oraz Szycia - Zmieniono drop tak by większą szansę miały zdobyć je postacie na początku gry, które nie mają dużo bonusów na krytyka i szycie z innych źródeł, a odjęto tam gdzie jest mniej potrzebny ponieważ postacie już mają duże wartości tych bonusów. Iskry i Stopy Stali do systemu Klątw - Zwiększono drop tak by wyrównać szansę na drop między rodzajami (niektóre dropiły częściej niż inne, ponieważ np. jest więcej bossów Spaczonych niż Brutalnych) Zwiększono drop Yang na mapach/dungeonach 95 oraz 115 Poziom. Dodano większe kwoty Yang lecących z bossów na dungeonach 65 Poziom+ tym samym zwiększono ilość Yang z tych dungeonów Poprawiono drop ulepszacza Satynowa Łuska. Zwiększono szansę na drop ulepszacza Złota Rękojeść z Generała Setaou oraz dodano szansę na drop z Króla Setaou. Obniżono ilości wypadających Rubinowych i Szafirowych Pyłów z Rubinów, Szafirów, Starożytnych Waz i Antycznych Skrzyń W mniejszym stopniu (bez wielkich różnic) edytowano również drop: - Kamień Duchowy - Tęczowy Kamień - Zaaw. Tęczowy Kamień - Mistrz. Tęrczowy Kamień - Magiczny Żelek Dokonano edycji w dropie Corów (głównym źródłem ich pozyskiwania będą dungeony, lecz z mniejszą szansą będzie można je zdobyć również z metinów oraz bossów): Cor Draconis (surowe) - Znacząco zwiększono drop we wszystkich źródłach oraz dodano możliwość dropnięcia na dungeonach Obozowisko Dzikusów, Pustynne Pustkowie, Małpia Dżungla. Cor Draconis (szlif.) - Dodano szansę na drop do Obrońca Puszczy, Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath oraz Żagnica (dungeony 75+) Cor Draconis (rzadki) - Dodano szansę na drop do Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath oraz Żagnica (dungeony 95+) Dodano znaczne ilości Corów do Legend. Dodano możliwość zdobycia Wykrywacza Kamieni Metin x3 do Szkat. Blasku Księżyca Zmniejszono szansę na drop Kawałków Kamienia z Szkatułek Ulepszaczy. Dodano do Nieznany Przedmiot Polimorfii drop Miecza Czarnego Orka, Trucizny Młodego Pająka oraz Szponów Dzikiego Sługi oraz zwiększono drop wszystkich części potrzebnych do wytworzenia marmurów bezpośrednio z potworów. Zwiększono obrażenia szamana (z dzwonu i wachlarza) i ninjy (ze sztyletów) we wszystkie potwory, metiny i bossy na serwerze, aby aż tak nie odstawały od innych klas. Zwiększono PŻ oraz Atak wszystkich trzech Legend. Zwiększono PŻ obu bossów na mapie Ziemie Setaou. Krwiste potwory w Wieży Demonów od teraz będą podchodzić pod miecz. Na wcześniejszych etapach Wieży Demonów demoniczni łucznicy oraz szamani nie będą podchodzić pod miecz, ale będą podchodzić zdecydowanie bliżej (oznacza to mniej biegania). Osłabiono potwory w miastach drugich, Dolinie Orków oraz Świątyni Hwang. (Przyjemniejszy próg wejścia dla nowych graczy) Dodano stałe respy Żyły Potwora w Kopalni. Dokonano kilku modyfikacji w Oknie wytwarzania w związku z dodaniem kolekcjonera oraz wprowadzono więcej zastosowań dla niektórych przedmiotów: - Obniżono koszt Yang przy wytwarzaniu Zwoju Jubilera Profesjonała - Obniżono koszt wytworzenia Magicznego Metalu - Znacznie zmniejszono ilość potrzebnych Zielonych Smoczych Fasol do wytworzenia Niebieskiej Smoczej Fasoli LEGENDY: Znacznie zwiększono PŻ oraz podniesiono ich atak, aby stanowiły większe wyzwanie. Drop z legend będą miały teraz jedynie osoby które zdołały zadać minimum 2% obrażeń. Dodano więcej Magicznych oraz Niebiańskich Kamieni do dropu. Dodano do dropu nowy przedmiot - Nieznany Kamień Duszy +5 (szkatułka zawierająca losowy Kamień Duszy+5). Dodano znaczne ilości Rzadkich Cor Draconisów do dropu.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...