Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Na serwerze pojawiły się grupowe wyprawy, potocznie nazywane rajdami. Rajdy są przeznaczone dla minimum 3 osób i zawierają 2 poziomy trudności: łatwy oraz trudny. Po za poziomem trudności rajdy różnią się od siebie dropem, wszystkie przedmioty, które dropią na poziomie łatwym na poziomie trudnym mają jeszcze większą szansę na drop oraz w większości przypadków dropi ich większa ilość sztuk. Na trudnych rajdach możemy oczywiście zdobyć również lepsze metale oraz lepsze cor draconis. Na wykonanie każdego rajdu mamy 15 minut! Przedział poziomowy łatwy: 75-95 Przedział poziomowy trudny: 91-95 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Leśnym Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Przepustka: Złoty Klucz (dla łatwego) oraz Złoty Klucz+ (dla trudnego) wytwarzane z: Leśna Pułapka Przedział poziomowy łatwy: 96-115 Przedział poziomowy trudny: 111-115 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Roninom Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Przepustka: Kaptur Shinobi (dla łatwego) oraz Kaptur Shinobi+ (dla trudnego) wytwarzane z: Chorągiew Sashimono Przedział poziomowy łatwy: 116-125 Przedział poziomowy trudny: 125 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Gnollom Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Przepustka: Mapa Marynarza (dla łatwego) oraz Mapa Marynarza+ (dla trudnego) wytwarzane z: Drewniany Ster W bramach światów pojawiła się Escuella - przewodnik wypraw. Możemy u niej wytworzyć przepustki na rajdy. Przepustki wytwarzamy z przedmiotów , do zdobycia na dungeonach oraz z elitarnych bossów. Ponadto przepustki możemy zdobyć z legend. Rajdy (zwłaszcza trudne) posiadają bardzo obfity drop taki jak np. gwarantowane Legendarne Cor Draconis i Niebiański Metal, dlatego wytworzenie przepustki może kosztować Nas nieco czasu. W miejscach w których znajdowały się dotychczas legendy, od teraz będą respiły się Elitarne Bossy. Czas respu każdego Elitarnego Bossa to 5 godzin (jak każdy inny boss, liczone od restartu serwera). Miejsce respu bossa jest oznaczone na mini-mapie. Elitarne Bossy zawierają drop cennych ulepszaczy, składników na rajdy, trochę przedmiotów użytkowych ale ich głównym przeznaczeniem jest pozyskiwanie esencji. Esencje to ulepszacze potrzebne do Systemu Klątw/Amuletów przy ulepszaniu Ogromnych Amuletów. Po zabiciu każdego Elitarnego Bossa w miejscu jego śmierci pojawi się Filar Odrodzenia. Nad filarem unosi się okienko nasycenia: Żeby nasycić Filar Odrodzenia potrzebujemy do tego 500 szt. Dusza Odrodzenia. Dodatkowo wprowadziliśmy nowy bonus "Siła Nasycania", który zwiększy nasycenie filaru. Posiadając np. 5% siły nasycania więcej, po przeniesieniu 100 Dusz na filar nasyci się on 105 duszami. Gdy w kalendarzu eventów zobaczymy taki oto symbol, oznacza to że w określonym czasie będą dropiły Dusze Odrodzenia. Zasada dropienia taka sama jak w przypadku Szkat. Blasku Księżyca, po prostu przy biciu potworów wpadają do ekwipunku. Dusze Odrodzenia przeciągamy z ekwipunku na filar, a gdy wypełnimy 500 zrespi się Odrodzony Elitarny Boss. Odrodzony boss to lepsza wersja Elitarnego bossa, z lepszym dropem np. dropi z niego 20 sztuk esencji więcej i 1 poziom cor draconis wyżej. Miejsce respu: Ziemie Setaou Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Miejsce respu: Ruiny Złotego Miasta Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Miejsce respu: Siedliszcze Demonów Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Legendy otrzymały swoje prywatne mapy. Pod mapą teleportacji pojawiły się 3 nowe lokacje, które przeniosą Nas do każdej z legend. Zasady działania respu nie zmieniły się, 3 kanały o tej samej porze. Mapy będą posiadały teraz maksymalny poziom postaci na którym możemy na niej przebywać: Lodowa Zjawa - 75 do 95 Samael - 95 do 115 Lilith - 115 do 125 Legendy od teraz mają nieco bogatszy drop niż poprzednio. Przyciskiem w panelu bocznym otwieramy Okno Relikwi. Relikwie to przedmioty dropiące z bardzo małą szansą z konkretnych bossów, wzmacniające Naszą postać o dodatkowe bonusy. (Po najechaniu myszką na slot możemy wyświetlić jakie przedmiot daje bonusy, nawet gdy go nie mamy). Po za bonusami za konkretną relikwie dostępne są również bonusy za skompletowanie 10, 20 i 30 relikwi. 10 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Lodowej Zjawie 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% 20 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Samaelowi 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% 30 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Lilith 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% Dusza Smoka - możliwa do zdobycia z Metinów Cor Draconis, podczas eventu. Szczęśliwa Koniczyna - dostępna jako nagroda w Szczęśliwej Loterii. Blask Księżyca - do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca. Odznaka Cechu Kupieckiego - można kupić u Rybaka w Wędkarskim Sklepie Sezonowym oraz w Sklepie PO. Zęby Megalodona - zdobywamy je podczas Gry Wędkarskiej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na Szczękę Megalodona, która jest ubieralną relikwią. Fragmenty Skamieliny - zdobywamy je podczas Gry Górniczej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na Skamielina z Obrazem, która jest ubieralną relikwią. Pomyśleliśmy też o zarobku dla niskich poziomów, prezentujemy system talizmanu. Z bossów wypraw Małpia Dżungla, Pustynne Pustkowie i Czerwona Świątynia będzie można zdobyć Fragment Talizmanu. W mieście pojawił się Mistrz Talizmanów, możemy u niego przetworzyć Fragmenty Talizmanu na pierwszy talizman +0 oraz Zaczarowania do pierwszego i drugiego talizmanu. Talizman posiada 3 stopnie, każdy stopień będzie mógł być ulepszony od +0 do +5. System ulepszania pierwszych dwóch talizmanów został skonstruowany tak żeby nisko-poziomowi gracze mogli zarobić. Natomiast Talizman Marszałka (ostatni), jest Talizmanem od 105 Poziomu, na którego ulepszenie musimy się wysilić nieco bardziej. Talizmany będą posiadały losowe bonusy z puli i stałe ich ilości. Talizman Nowicjusza będzie posiadał 2 bonusy, po ulepszeniu na Talizman Sierżanta dojdzie nam do puli trzeci bonus. Natomiast ostatni Talizman Marszałka będzie posiadał 4 bonusy z puli. Każdy z tych talizmanów posiada swoje Zaczarowanie, nie będzie można zmieniać bonusu w talizmanie Sierżanta Zaczarowaniem Nowicjusza itd. dlatego przed przerobieniem Talizmanu na kolejny poziom warto zastanowić się czy mamy już satysfakcjonujące nas bonusy. Tak prezentuje się pula dostępnych bonusów (wartości dla maksymalnego Talizmanu, czyli Marszałka +5): Siła - 15 Inteligencja - 15 Zręczność - 15 Witalnośc - 15 Silny na Ludzi - 6% Odporność na ludzi - 6% Silny na Bossy - 6% Silny na Metiny - 6% Obrażenia Umiejętności - 6% Odporność na obrażenia Umiejętności - 6% Odpornośc na obrażenia - 6% Silny na Elity - 9% Silny na Rajdy - 9% Siła na Dungeonach - 9% Wartość Ataku - 75 Wartość Magicznego Ataku - 75 Siła na Legendy - 6% Regeneracja PŻ - 9% Regeneracja PE - 9% Odp. na trucizny - 9% Odp. na zamrożenie - 9% Odp. na podpalenie - 9% Obrażenia dodane do PŻ - 6% Obrażenia dodane do PE - 6% Szansa na bonus DOŚ - 6% Szansa na podwójne przedmioty - 6% Zaczarowania Talizmanu Marszałka będzie dostępne do zdobycia na wyższych poziomach rozgrywki. Natomiast zaczarowania Talizmanu Nowicjusza i Sierżanta będzie można wytworzyć u Uriela z Fragmentów Talizmanu. Przyciskiem w panelu bocznym otwieramy Okno Medalionów. Medaliony to jedne z najcenniejszych przedmiotów w rozgrywce. Wspierają Nas bonusami, które ciężko zdobyć gdzie indziej. 3 Medaliony możemy zdobyć z Bossów na rajdach (mniejsza szansa - łatwy, większa szansa - trudny). 3 Medaliony możemy zdobyć z Elitarnych Bossów oraz 3 Medaliony z Odrodzonych Elitarnych Bossów. Po za medalionami zdobywanymi z dropu, dostępne są również Medaliony wytwarzane u Uriela, jednak by założyć taki Medalion musimy mieć założony wcześniejszy, blokujący go. Nagroda za wszystkie medaliony. Gdy uzbieramy wszystkie medaliony w nagrodę otrzymamy potężną dawkę siły: Silny przeciwko Legendom 3% Silny przeciwko Elitom 3% Silny przeciwko Bossom 3% Silny na Rajdach 3% Silny na Dungeonach 3% Silny przeciwko Potworom 3% Od teraz Duże Amulety +6 możemy przerabiać dalej na Ogromne Amulety. Ogromne Amulety +6 posiadają wbudowane aż 68% na daną klątwę, które rozdziela się losowo na Atak i Odporność. Ponadto Ogromne Amulety dają dodatkowe wbudowane bonusy takie jak: Silny przeciwko Potworom, Siła na Rajdach, Siła na Elity Ogromne Amulety są przewidziane jako system dla końcowej rozgrywki i posiadają ograniczenia poziomowe. Ulepszacze na Ogromne Amulety wytwarzamy u Kowala w specjalnej nowej zakładce wytwarzania oraz zdobywamy z Elitarnych Bossów. U Uriela możemy otworzyć 2 nowe okna loterii. System polega na losowaniu jednej nagrody głównej dla jednej osoby spośród wszystkich które wzięły udział. Możesz zwiększać swoją szansę w nieskończoność kupując kolejne losy. Nagrody w loterii będą się zmieniać, wymagane przedmioty do zakupu losu również. Ranking po prawej stronie pokazuje 10 osób z największymi szansami na wylosowanie przedmiotu. Poprawiono bossy na mapach 95 oraz 115, obniżono im delikatnie siłę ataku i częstotliwości regeneracji PŻ. Od teraz na "wołaj" możemy pisać dopiero po osiągnięciu 30 poziomu Postaci. Podniesiono PŻ w bossach: Pani Lasu oraz Generał Setaou. Życzymy wszystkim miłej gry!
  3. Last week
  4. Od wtorku (23.04) do niedzieli (28.04) będzie aktywny Event Wiwerny. Polega on na dropieniu Biletów Wiwerny które później możemy wykorzystać do specjalnego Koła Losu Wiwerny. Obok minimapy aktywny będzie przycisk: Którym otworzymy Koło Losu Wiwerny. Możemy z niego wylosować powyższe nagrody. Bilet Wiwerny możemy zdobyć z: EXPOWISKA - Bossy 40-80 Poziom - 40% szans - Bossy 81-114 Poziom - 50% szans - Bossy 115+ - 60% szans DUNGEONY Bossy Dungeonów 40-120 Poziom - 50% szans LEGENDY 10 sztuk z 100% szansą z każdej legendy W kole losu są 2 nagrody główne: - Szkatułka Wiwerny - Szkatułka Wiwerny (AutoBuff) Kostiumy zawierają takie oto nakładki, kostiumy, fryzury oraz skrzydła: Nakładki, kostiumy, fryzury oraz skrzydła zawierają takie same bonusy i wartości jak te z ItemShopu. Czas trwania nakładek, fryzur, kostiumów i skrzydeł to 2 dni. Czas jaki mamy na otworzenie szkatułek to 30 dni. Czy można wkładać bonusy do przedmiotów z Szkatułek Wiwerny? Do przedmiotów na postać nie, posiadają już bonusy wbudowane. Natomiast możemy mieszać bonusy w przedmiotach auto-buffa, należy jednak pamiętać że przedmioty znikną po 48 godzinach, zatem korzyść z Naszych Zaczarowań AutoBuffa będziemy mieć tylko przez ten czas. Mam już przedmioty kupione z ItemShopu, jaka jest dla mnie korzyść z eventu? Poboczne przedmioty takie jak np. Cor Draconis czy Magiczny Metal. Należy pamiętać również że na otworzenie szkatułki jest aż 30 dni, co oznacza że możemy ją na spokojnie otworzyć, gdy już skończy się Nasz wykupiony ItemShop. Przedmioty z takimi samymi bonusami jak w ItemShopie? Za darmo? Gdzie jest haczyk? Haczyk jest taki że nie wiemy co zawiera skrzynia. Zatem jeśli "przechomikujemy" skrzynie z nadzieją na miecz, wcale nie jest pewne że go później z niej trafimy. Kiedy dokładnie zostanie włączony i wyłączony event? Przy przerwie technicznej w nocy z poniedziałku na wtorek zostanie uruchomiony event, a wyłączony zostanie z niedzieli na poniedziałek (28.04 > 29.04) Czy event jest jednorazowy? Powtórzymy event w przyszłości, lecz przedmioty w kole za każdym razem będą inne. Życzymy dobrej zabawy i przypominamy że nadchodzi wielka aktualizacja!
  5. Earlier
  6. Witajcie! Wprowadziliśmy na serwer Wydarzenie Wielkanocne a oto jego prezentacja 🙂 Wydarzenie potrwa do 15 kwietnia (zostanie wyłączone w nocy z 14 na 15 kwietnia). W Mieście Pierwszym oraz w Bramach Światów pojawili się nowi mieszkańcy. Zając Wielkanocny oraz Wielkanocny Strażnik - pomogą Oni Wam w zabawie podczas wydarzenia. Wyzwanie wielkanocne to nowy dungeon na serwerze. Wejść na niego możemy u Strażnika Wielkanocnego na końcu mapy Bramy Światów. Posiada 5 przedziałów poziomowych, każdy z lekko lepszym dropem. Wejść na dungeon możemy okazując przepustkę Posążek Owieczki, którą możemy zdobyć z Wielkanocnych Jajek, Magicznych Jajek lub wytworzyć u Zająca Wielkanocnego. 1. ETAP - 60 - 74 Poziom 2. ETAP - 75 - 94 Poziom 3. ETAP - 95 - 114 Poziom 4. ETAP - 115 - 120 Poziom 5. ETAP - 121 - 125 Poziom Z końcowego bossa, Władcy Tulisiów możemy zdobyć przepustkę na rajd - Figurka Zająca, oraz poboczne przedmioty takie jak Pisanki, Cor Draconisy czy inne przedmioty które pozwolą Wam wzmocnić swoją postać. Rajd wielkanocny to trudniejszy dungeon z wymogiem posiadania minimum 3-osobowej grupy. Bossy na nim mają dużo większe ilości punktów życia niż na zwykłych dungeonach. Wejść na rajd możemy u Strażnika Wielkanocnego na końcu mapy Bramy Światów. Posiada także 5 przedziałów poziomowych, każdy z lepszym dropem. Wejść na rajd możemy okazując przepustkę Figurka Zajączka, którą możemy zdobyć z Wielkanocnego Wyzwania oraz wytworzyć u Zająca Wielkanocnego. 1. ETAP - 60 - 74 Poziom 2. ETAP - 75 - 94 Poziom 3. ETAP - 95 - 114 Poziom 4. ETAP - 115 - 120 Poziom 5. ETAP - 121 - 125 Poziom Z bossa rajdu - Tulisia Rozpruwacza zdobywamy Kryształowe Jajka potrzebne do wymian u Zająca Wielkanocnego. Kryształowych Jajek nie da się zdobyć nigdzie indziej. Zdobywamy też poboczne przedmioty takie jak Pisanki oraz Przedmioty do Ulepszeń, Zaczarowania Amuletów, Zaczarowania Przed. Auto-Buffa, KD+5, Cor Draconisy i tym podobne. Wielkanocne Jajka to nowy rodzaj metinów, które respią się na wszystkich mapach w losowych miejscach. Co 15 minut na mapach do 74 poziomu. Co 20 minut na mapach od 75 poziomu+ Na jajka na mapach działa nowy bonus Silny przeciwko Jajkom. Z Wielkanocnych Jajek możemy zdobyć Pisanki oraz Magiczne Jaja, które zawierają bardzo różnorodne nagrody. Obok minimapy pojawił się przycisk Malowanie Pisanki, którym otworzymy specjalne okno. Pisankę malujemy poprzez przenoszenie na Nią: Do kompletnego pomalowania pisanki potrzebujemy 200 sztuk każdej z powyższych pisanek. Co kilkanaście % zdobywamy w nagrodę nowe bardzo cenne bonusy. Bonusy pozostaną aktywne do 15 kwietnia - czyli zakończenia eventu. 15%: Silny przeciwko Tulision +15% Silny przeciwko Diabłom +10% 30%: Silny przeciwko Jajkom +15% Silny przeciwko Mistykom +10% 45%: Silny przeciwko Bossom +5% Silny przeciwko Metinom +5% 60%: Silny przeciwko Jajkom +25% Silny przeciwko Nieumarłym +10% 80%: Silny przeciwko Tulision +25% Siła podczas dungeonów +5% 100%: Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Legendom +5% Podczas wydarzenia wielkanocnego dostępne są nowe przedmioty. Zając z czekolady - Dodaje bonus Silny przeciwko Tulisiom, czym lepszy zając tym więcej bonusu dodaje ale wymaga większego poziomu postaci. Czekoladowe Jajko - Dodaje bonus Silny przeciwko Jajkom, czym lepsze jajko tym więcej bonusu dodaje ale wymaga większego poziomu postaci. Przedmioty do handlu z Zającem Wielkanocnym - możemy je wymienić na różne ciekawe przedmioty. Pozyskujemy je z aktywności związanych z wydarzeniem czyli pokonywania Jajek czy ukończenia Dungeonu oraz Rajdu. Dodatkowo - dropią z każdego metina oraz bossa w ilości 1-2 sztuki Magiczne Jajo - specjalna szkatułka, która zawiera rozmaity drop. Nowe marmury Wielkanocny Ork oraz Wiosenny Ork wystąpią podczas eventu w 2 wydaniach. - 7 dniowe i wybonowane - jednorazowe i wybonowane Podczas wydarzenia wielkanocnego dostępne będą 4 nowe przedmioty wzmacniające. Kokardka Zająca - do zdobycia w ramach Darmowego ItemShop'u na 5 dni od Zająca Wielkanocnego. Punkty Życia +1500 Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Tulisiom +5% Silny przeciwko Jajkom +5% Pierścień Wielkanocny - do wytworzenia u Zająca Wielkanocnego. Punkty Życia +2000 Silny przeciwko Potworom +5% Silny przeciwko Tulisiom +5% Silny przeciwko Jajkom +5% Pierścień Zająca - do zdobycia z ItemShopu. Punkty Życia +2000 Silny przeciwko Potworom +10% Silny przeciwko Tulisiom +10% Silny przeciwko Jajkom +10% Talizman Kurczaczka - co jakiś czas jako nagroda główna w Wielkanocnym Kole Losu. Punkty Życia +2000 Silny przeciwko Potworom +15% Silny przeciwko Tulisiom +15% Silny przeciwko Jajkom +10% Podczas trwania Wydarzenia mogą pojawić się kolejne przedmioty wizualne. Większość przedmiotów jest do zdobycia w grze poprzez wymianę z Zającem Wielkanocnym. Ze Skrzyni Hokus-Pokus możemy trafić losową Nakładkę z zestawu Hokus-Pokus. Skrzynia nie zawiera pobocznych przedmiotów! Skrzynie zdobywamy wymieniając się z Zającem Wielkanocnym. Ze Skrzyni Skrytobójcy możemy trafić losową Nakładkę z zestawu Skrytobójcy oraz zwierzaka Skrytobójca. Skrzynia nie zawiera pobocznych przedmiotów! Skrzynie zdobywamy wymieniając się z Zającem Wielkanocnym. Ze Skrzyni Zająca możemy trafić losową Nakładkę z zestawu Zająca oraz zwierzaka Zając. Skrzynia nie zawiera pobocznych przedmiotów! Skrzynie zdobywamy z specjalnego pola w Wielkanocnym Kole Losu. Dodaliśmy specjalną wersję Koła Losu. Jeden los kosztuję 1x Bilet na Wielkanocne Koło Losu Bilety można wytworzyć u Wielkanocnego Zająca w pierwszym mieście. Każdy gracz może odebrać u Zająca Wielkanocnego może odebrać darmowy ItemShop na 5 dni. Zestaw zawiera: nakładkę na broń, fryzurę, kostium, wierzchowca oraz zwierzaka! O 6:30 w niedzielę (31.03) wprowadziliśmy poprawki: - Dodano więcej przepustek do Wielkanocnych Jajek - 30% szansy na drop przepustek na Wielkanocną Wyprawę z wszystkich bossów/metinów 50 Poziom+ (po za bossami dungeonowymi) - Poprawiono błąd w craftingach teraz na Posążek Owieczki (III) potrzeba 2 przepustek od dungeonów 95 Poziom, a do Posążka Owieczki (IV) oraz (V) przepustek z dungeonów 115 Poziom. - Dodano więcej rzeczy rozwijających postać do dropu z dungeonu i rajdu wielkanocnego - Podniesiono ilości i szanse na drop Cor Draconisów z dungeonu i rajdu wielkanocnego - Poprawiono respy potworów z Wielkanocnych Jajek Życzymy dobrej zabawy podczas Wydarzenia Wielkanocnego na serwerze Glador!
  7. W panelu bocznym znajdziecie nowy przycisk: Otwiera on Okno Kolekcjonera w którym możecie uzupełniać kolekcje różnych przedmiotów w zamian za bonusy. W oknie występuje 6 kategorii, przedmioty możemy oddawać w każdej kategorii z osobna. Każda kategoria ma swój osobny licznik czasu na oddawanie przedmiotów. Każda kategoria zawiera również swoje indywidualne eliksiry przyśpieszenia (zmniejszające czas oczekiwania) oraz eliksiry sukcesu (zwiększające szanse na przyjęcie przedmiotu). W kategoriach: Kamienie Dusz, Atlas Wędkarski możemy oddać przedmioty bezpośrednio z gry, natomiast w kategoriach: Trofea z Bossów, Pamiątki Podróżnika, Atlas Minerałów, Ekskluzywne Towary możemy oddawać przedmioty, które musimy najpierw wytworzyć. W pierwszych miastach pojawiła się karawana nowego NPC - Kolekcjonera. To właśnie u Niego możemy wytworzyć przedmioty do powyższych kategorii oraz wszelakie eliksiry wspomagające badania. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię i zacząć wytwarzanie. Odpowiadając na prośbę wielu graczy, dodaliśmy odnawianie wyczerpanego czasu w Smoczych Kamieniach za Yangi jednym kliknięciem. Koniec żmudnego kupowania Cęg, i przeciągania z jednego Ekwipunku w drugi. Kwota uzupełnienia 24 godzin w wszystkich 6 Smoczych Kamieniach wyczerpanych do 0 kosztuje 100.000.000 Yang. Uzupełnienie czasu skaluje się i pobiera Yangi tylko za wyczerpany czas! Uwaga: Brakujący czas zaokrąglany jest zawsze do pełnych godzin, mimo że kamień straci 3 minuty, koszt jego uzupełnienia będzie wynosił tyle samo jakby stracił 55 minut. Opcja odnawiania Cęgami Czasu oraz Eliksirami Czasu dalej pozostaje dostępna w grze, jeśli ktoś nadal będzie ją preferował. Dodano możliwość dalszego wzmacniania absorpcji szarfy. Od teraz możemy połączyć następujące kombinacje: 25% + 25% > 26% 26% + 26% > 27% 27% + 27% > 28% 28% + 28% > 29% 29% + 29% > 30% W porównaniu do poprzedniego łączenia szarf nie wystarczy już przełożyć dwóch takich samych typów, połączyć można tylko dwie szarfy o takim samym stopniu absorpcji i stopień w przypadku sukcesu zawsze zostanie zwiększony o 1%. Dodano możliwość wytwarzania nowych ros i dłoni u Baek-Go. Zwój Egzorcyzmu - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów 75 Poziom+ Rada Pustelnika - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów 75 Poziom+ Egzotyczny Zwój Egzorcyzmu - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Egzotyczny Rada Pustelnika - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Nieznana Księga Polimorfii - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Nieznana Księga Dowodzenia - od teraz przedmiot ten będzie możliwy do pozyskania tylko z dungeonów/bossów/metinów od 75 Poziomu, a jego szanse na zdobycie została trochę zwiększona Nieznana Księga Zwierzaka - drop przedmiotu został przerobiony tak by łatwiej było go zdobyć niższym poziomom, a ciężej postaciom na wyższym poziomie. Nieznana Księga Zdolności - drop przedmiotu został przerobiony tak by głównym źródłem jego pozyskiwania były dungeony od 95 Poziomu (tam zwiększono szansę), usunięto jego drop z dungeonów/bossów/metinów do 60 Poziomu oraz zmniejszono szansę na zdobycie go z innych miejsc niż dungeony od 95 Poziomu. Delikatne Sukno - od teraz jest większa szansa że polecą np. 2 sztuki z 1 bossa w osobnych stackach po 1 sztuce, niż stacki wielosztukowe Zwój Błogosławieństwa - Zmniejszono ilości dropu z wszystkich źródeł Zwój Kowala (42 Lvl) - Dodano drop do Metina Czerni, Metina Ciemności, Metina Zazdrości, Best. Kapitana oraz Bossów na dungeonie Zaprzysiężonych Kryształ Kowala (42 Lvl) - Dodano drop do Best. Żołnierz, Best. Maniak, Best. Specjalista, Bestialski Łucznik Zwój Jubilera (Czeladnika) - Zmniejszono drop z niektórych źródeł (reszta zwojów pozostaje bez zmian) Medal Konia Pancernego - Dodano szansę na drop do: Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath, Żagnica Dłoń Krytyka oraz Szycia - Zmieniono drop tak by większą szansę miały zdobyć je postacie na początku gry, które nie mają dużo bonusów na krytyka i szycie z innych źródeł, a odjęto tam gdzie jest mniej potrzebny ponieważ postacie już mają duże wartości tych bonusów. Iskry i Stopy Stali do systemu Klątw - Zwiększono drop tak by wyrównać szansę na drop między rodzajami (niektóre dropiły częściej niż inne, ponieważ np. jest więcej bossów Spaczonych niż Brutalnych) Zwiększono drop Yang na mapach/dungeonach 95 oraz 115 Poziom. Dodano większe kwoty Yang lecących z bossów na dungeonach 65 Poziom+ tym samym zwiększono ilość Yang z tych dungeonów Poprawiono drop ulepszacza Satynowa Łuska. Zwiększono szansę na drop ulepszacza Złota Rękojeść z Generała Setaou oraz dodano szansę na drop z Króla Setaou. Obniżono ilości wypadających Rubinowych i Szafirowych Pyłów z Rubinów, Szafirów, Starożytnych Waz i Antycznych Skrzyń W mniejszym stopniu (bez wielkich różnic) edytowano również drop: - Kamień Duchowy - Tęczowy Kamień - Zaaw. Tęczowy Kamień - Mistrz. Tęrczowy Kamień - Magiczny Żelek Dokonano edycji w dropie Corów (głównym źródłem ich pozyskiwania będą dungeony, lecz z mniejszą szansą będzie można je zdobyć również z metinów oraz bossów): Cor Draconis (surowe) - Znacząco zwiększono drop we wszystkich źródłach oraz dodano możliwość dropnięcia na dungeonach Obozowisko Dzikusów, Pustynne Pustkowie, Małpia Dżungla. Cor Draconis (szlif.) - Dodano szansę na drop do Obrońca Puszczy, Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath oraz Żagnica (dungeony 75+) Cor Draconis (rzadki) - Dodano szansę na drop do Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath oraz Żagnica (dungeony 95+) Dodano znaczne ilości Corów do Legend. Dodano możliwość zdobycia Wykrywacza Kamieni Metin x3 do Szkat. Blasku Księżyca Zmniejszono szansę na drop Kawałków Kamienia z Szkatułek Ulepszaczy. Dodano do Nieznany Przedmiot Polimorfii drop Miecza Czarnego Orka, Trucizny Młodego Pająka oraz Szponów Dzikiego Sługi oraz zwiększono drop wszystkich części potrzebnych do wytworzenia marmurów bezpośrednio z potworów. Zwiększono obrażenia szamana (z dzwonu i wachlarza) i ninjy (ze sztyletów) we wszystkie potwory, metiny i bossy na serwerze, aby aż tak nie odstawały od innych klas. Zwiększono PŻ oraz Atak wszystkich trzech Legend. Zwiększono PŻ obu bossów na mapie Ziemie Setaou. Krwiste potwory w Wieży Demonów od teraz będą podchodzić pod miecz. Na wcześniejszych etapach Wieży Demonów demoniczni łucznicy oraz szamani nie będą podchodzić pod miecz, ale będą podchodzić zdecydowanie bliżej (oznacza to mniej biegania). Osłabiono potwory w miastach drugich, Dolinie Orków oraz Świątyni Hwang. (Przyjemniejszy próg wejścia dla nowych graczy) Dodano stałe respy Żyły Potwora w Kopalni. Dokonano kilku modyfikacji w Oknie wytwarzania w związku z dodaniem kolekcjonera oraz wprowadzono więcej zastosowań dla niektórych przedmiotów: - Obniżono koszt Yang przy wytwarzaniu Zwoju Jubilera Profesjonała - Obniżono koszt wytworzenia Magicznego Metalu - Znacznie zmniejszono ilość potrzebnych Zielonych Smoczych Fasol do wytworzenia Niebieskiej Smoczej Fasoli LEGENDY: Znacznie zwiększono PŻ oraz podniesiono ich atak, aby stanowiły większe wyzwanie. Drop z legend będą miały teraz jedynie osoby które zdołały zadać minimum 2% obrażeń. Dodano więcej Magicznych oraz Niebiańskich Kamieni do dropu. Dodano do dropu nowy przedmiot - Nieznany Kamień Duszy +5 (szkatułka zawierająca losowy Kamień Duszy+5). Dodano znaczne ilości Rzadkich Cor Draconisów do dropu.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...