Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/23/24 in all areas

  1. W panelu bocznym znajdziecie nowy przycisk: Otwiera on Okno Kolekcjonera w którym możecie uzupełniać kolekcje różnych przedmiotów w zamian za bonusy. W oknie występuje 6 kategorii, przedmioty możemy oddawać w każdej kategorii z osobna. Każda kategoria ma swój osobny licznik czasu na oddawanie przedmiotów. Każda kategoria zawiera również swoje indywidualne eliksiry przyśpieszenia (zmniejszające czas oczekiwania) oraz eliksiry sukcesu (zwiększające szanse na przyjęcie przedmiotu). W kategoriach: Kamienie Dusz, Atlas Wędkarski możemy oddać przedmioty bezpośrednio z gry, natomiast w kategoriach: Trofea z Bossów, Pamiątki Podróżnika, Atlas Minerałów, Ekskluzywne Towary możemy oddawać przedmioty, które musimy najpierw wytworzyć. W pierwszych miastach pojawiła się karawana nowego NPC - Kolekcjonera. To właśnie u Niego możemy wytworzyć przedmioty do powyższych kategorii oraz wszelakie eliksiry wspomagające badania. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię i zacząć wytwarzanie. Odpowiadając na prośbę wielu graczy, dodaliśmy odnawianie wyczerpanego czasu w Smoczych Kamieniach za Yangi jednym kliknięciem. Koniec żmudnego kupowania Cęg, i przeciągania z jednego Ekwipunku w drugi. Kwota uzupełnienia 24 godzin w wszystkich 6 Smoczych Kamieniach wyczerpanych do 0 kosztuje 100.000.000 Yang. Uzupełnienie czasu skaluje się i pobiera Yangi tylko za wyczerpany czas! Uwaga: Brakujący czas zaokrąglany jest zawsze do pełnych godzin, mimo że kamień straci 3 minuty, koszt jego uzupełnienia będzie wynosił tyle samo jakby stracił 55 minut. Opcja odnawiania Cęgami Czasu oraz Eliksirami Czasu dalej pozostaje dostępna w grze, jeśli ktoś nadal będzie ją preferował. Dodano możliwość dalszego wzmacniania absorpcji szarfy. Od teraz możemy połączyć następujące kombinacje: 25% + 25% > 26% 26% + 26% > 27% 27% + 27% > 28% 28% + 28% > 29% 29% + 29% > 30% W porównaniu do poprzedniego łączenia szarf nie wystarczy już przełożyć dwóch takich samych typów, połączyć można tylko dwie szarfy o takim samym stopniu absorpcji i stopień w przypadku sukcesu zawsze zostanie zwiększony o 1%. Dodano możliwość wytwarzania nowych ros i dłoni u Baek-Go. Zwój Egzorcyzmu - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów 75 Poziom+ Rada Pustelnika - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów 75 Poziom+ Egzotyczny Zwój Egzorcyzmu - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Egzotyczny Rada Pustelnika - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Nieznana Księga Polimorfii - zmniejszono szansę na zdobywanie tego przedmiotu z dungeonów/bossów/metinów do 75 Poziomu Nieznana Księga Dowodzenia - od teraz przedmiot ten będzie możliwy do pozyskania tylko z dungeonów/bossów/metinów od 75 Poziomu, a jego szanse na zdobycie została trochę zwiększona Nieznana Księga Zwierzaka - drop przedmiotu został przerobiony tak by łatwiej było go zdobyć niższym poziomom, a ciężej postaciom na wyższym poziomie. Nieznana Księga Zdolności - drop przedmiotu został przerobiony tak by głównym źródłem jego pozyskiwania były dungeony od 95 Poziomu (tam zwiększono szansę), usunięto jego drop z dungeonów/bossów/metinów do 60 Poziomu oraz zmniejszono szansę na zdobycie go z innych miejsc niż dungeony od 95 Poziomu. Delikatne Sukno - od teraz jest większa szansa że polecą np. 2 sztuki z 1 bossa w osobnych stackach po 1 sztuce, niż stacki wielosztukowe Zwój Błogosławieństwa - Zmniejszono ilości dropu z wszystkich źródeł Zwój Kowala (42 Lvl) - Dodano drop do Metina Czerni, Metina Ciemności, Metina Zazdrości, Best. Kapitana oraz Bossów na dungeonie Zaprzysiężonych Kryształ Kowala (42 Lvl) - Dodano drop do Best. Żołnierz, Best. Maniak, Best. Specjalista, Bestialski Łucznik Zwój Jubilera (Czeladnika) - Zmniejszono drop z niektórych źródeł (reszta zwojów pozostaje bez zmian) Medal Konia Pancernego - Dodano szansę na drop do: Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath, Żagnica Dłoń Krytyka oraz Szycia - Zmieniono drop tak by większą szansę miały zdobyć je postacie na początku gry, które nie mają dużo bonusów na krytyka i szycie z innych źródeł, a odjęto tam gdzie jest mniej potrzebny ponieważ postacie już mają duże wartości tych bonusów. Iskry i Stopy Stali do systemu Klątw - Zwiększono drop tak by wyrównać szansę na drop między rodzajami (niektóre dropiły częściej niż inne, ponieważ np. jest więcej bossów Spaczonych niż Brutalnych) Zwiększono drop Yang na mapach/dungeonach 95 oraz 115 Poziom. Dodano większe kwoty Yang lecących z bossów na dungeonach 65 Poziom+ tym samym zwiększono ilość Yang z tych dungeonów Poprawiono drop ulepszacza Satynowa Łuska. Zwiększono szansę na drop ulepszacza Złota Rękojeść z Generała Setaou oraz dodano szansę na drop z Króla Setaou. Obniżono ilości wypadających Rubinowych i Szafirowych Pyłów z Rubinów, Szafirów, Starożytnych Waz i Antycznych Skrzyń W mniejszym stopniu (bez wielkich różnic) edytowano również drop: - Kamień Duchowy - Tęczowy Kamień - Zaaw. Tęczowy Kamień - Mistrz. Tęrczowy Kamień - Magiczny Żelek Dokonano edycji w dropie Corów (głównym źródłem ich pozyskiwania będą dungeony, lecz z mniejszą szansą będzie można je zdobyć również z metinów oraz bossów): Cor Draconis (surowe) - Znacząco zwiększono drop we wszystkich źródłach oraz dodano możliwość dropnięcia na dungeonach Obozowisko Dzikusów, Pustynne Pustkowie, Małpia Dżungla. Cor Draconis (szlif.) - Dodano szansę na drop do Obrońca Puszczy, Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath oraz Żagnica (dungeony 75+) Cor Draconis (rzadki) - Dodano szansę na drop do Azrael, Burzowy Tyran, Wściekły Sitriath oraz Żagnica (dungeony 95+) Dodano znaczne ilości Corów do Legend. Dodano możliwość zdobycia Wykrywacza Kamieni Metin x3 do Szkat. Blasku Księżyca Zmniejszono szansę na drop Kawałków Kamienia z Szkatułek Ulepszaczy. Dodano do Nieznany Przedmiot Polimorfii drop Miecza Czarnego Orka, Trucizny Młodego Pająka oraz Szponów Dzikiego Sługi oraz zwiększono drop wszystkich części potrzebnych do wytworzenia marmurów bezpośrednio z potworów. Zwiększono obrażenia szamana (z dzwonu i wachlarza) i ninjy (ze sztyletów) we wszystkie potwory, metiny i bossy na serwerze, aby aż tak nie odstawały od innych klas. Zwiększono PŻ oraz Atak wszystkich trzech Legend. Zwiększono PŻ obu bossów na mapie Ziemie Setaou. Krwiste potwory w Wieży Demonów od teraz będą podchodzić pod miecz. Na wcześniejszych etapach Wieży Demonów demoniczni łucznicy oraz szamani nie będą podchodzić pod miecz, ale będą podchodzić zdecydowanie bliżej (oznacza to mniej biegania). Osłabiono potwory w miastach drugich, Dolinie Orków oraz Świątyni Hwang. (Przyjemniejszy próg wejścia dla nowych graczy) Dodano stałe respy Żyły Potwora w Kopalni. Dokonano kilku modyfikacji w Oknie wytwarzania w związku z dodaniem kolekcjonera oraz wprowadzono więcej zastosowań dla niektórych przedmiotów: - Obniżono koszt Yang przy wytwarzaniu Zwoju Jubilera Profesjonała - Obniżono koszt wytworzenia Magicznego Metalu - Znacznie zmniejszono ilość potrzebnych Zielonych Smoczych Fasol do wytworzenia Niebieskiej Smoczej Fasoli LEGENDY: Znacznie zwiększono PŻ oraz podniesiono ich atak, aby stanowiły większe wyzwanie. Drop z legend będą miały teraz jedynie osoby które zdołały zadać minimum 2% obrażeń. Dodano więcej Magicznych oraz Niebiańskich Kamieni do dropu. Dodano do dropu nowy przedmiot - Nieznany Kamień Duszy +5 (szkatułka zawierająca losowy Kamień Duszy+5). Dodano znaczne ilości Rzadkich Cor Draconisów do dropu.
    1 point
×
×
  • Create New...