Mizune Posted April 28 Share Posted April 28 Na serwerze pojawiły się grupowe wyprawy, potocznie nazywane rajdami. Rajdy są przeznaczone dla minimum 3 osób i zawierają 2 poziomy trudności: łatwy oraz trudny. Po za poziomem trudności rajdy różnią się od siebie dropem, wszystkie przedmioty, które dropią na poziomie łatwym na poziomie trudnym mają jeszcze większą szansę na drop oraz w większości przypadków dropi ich większa ilość sztuk. Na trudnych rajdach możemy oczywiście zdobyć również lepsze metale oraz lepsze cor draconis. Na wykonanie każdego rajdu mamy 15 minut! Przedział poziomowy łatwy: 75-95 Przedział poziomowy trudny: 91-95 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Leśnym Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Przepustka: Złoty Klucz (dla łatwego) oraz Złoty Klucz+ (dla trudnego) wytwarzane z: Leśna Pułapka Przedział poziomowy łatwy: 96-115 Przedział poziomowy trudny: 111-115 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Roninom Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Przepustka: Kaptur Shinobi (dla łatwego) oraz Kaptur Shinobi+ (dla trudnego) wytwarzane z: Chorągiew Sashimono Przedział poziomowy łatwy: 116-125 Przedział poziomowy trudny: 125 Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Gnollom Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Przepustka: Mapa Marynarza (dla łatwego) oraz Mapa Marynarza+ (dla trudnego) wytwarzane z: Drewniany Ster W bramach światów pojawiła się Escuella - przewodnik wypraw. Możemy u niej wytworzyć przepustki na rajdy. Przepustki wytwarzamy z przedmiotów , do zdobycia na dungeonach oraz z elitarnych bossów. Ponadto przepustki możemy zdobyć z legend. Rajdy (zwłaszcza trudne) posiadają bardzo obfity drop taki jak np. gwarantowane Legendarne Cor Draconis i Niebiański Metal, dlatego wytworzenie przepustki może kosztować Nas nieco czasu. W miejscach w których znajdowały się dotychczas legendy, od teraz będą respiły się Elitarne Bossy. Czas respu każdego Elitarnego Bossa to 5 godzin (jak każdy inny boss, liczone od restartu serwera). Miejsce respu bossa jest oznaczone na mini-mapie. Elitarne Bossy zawierają drop cennych ulepszaczy, składników na rajdy, trochę przedmiotów użytkowych ale ich głównym przeznaczeniem jest pozyskiwanie esencji. Esencje to ulepszacze potrzebne do Systemu Klątw/Amuletów przy ulepszaniu Ogromnych Amuletów. Po zabiciu każdego Elitarnego Bossa w miejscu jego śmierci pojawi się Filar Odrodzenia. Nad filarem unosi się okienko nasycenia: Żeby nasycić Filar Odrodzenia potrzebujemy do tego 500 szt. Dusza Odrodzenia. Dodatkowo wprowadziliśmy nowy bonus "Siła Nasycania", który zwiększy nasycenie filaru. Posiadając np. 5% siły nasycania więcej, po przeniesieniu 100 Dusz na filar nasyci się on 105 duszami. Gdy w kalendarzu eventów zobaczymy taki oto symbol, oznacza to że w określonym czasie będą dropiły Dusze Odrodzenia. Zasada dropienia taka sama jak w przypadku Szkat. Blasku Księżyca, po prostu przy biciu potworów wpadają do ekwipunku. Dusze Odrodzenia przeciągamy z ekwipunku na filar, a gdy wypełnimy 500 zrespi się Odrodzony Elitarny Boss. Odrodzony boss to lepsza wersja Elitarnego bossa, z lepszym dropem np. dropi z niego 20 sztuk esencji więcej i 1 poziom cor draconis wyżej. Miejsce respu: Ziemie Setaou Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona Miejsce respu: Ruiny Złotego Miasta Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna Miejsce respu: Siedliszcze Demonów Bonus działający na bossy: Silny na Elity Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa Legendy otrzymały swoje prywatne mapy. Pod mapą teleportacji pojawiły się 3 nowe lokacje, które przeniosą Nas do każdej z legend. Zasady działania respu nie zmieniły się, 3 kanały o tej samej porze. Mapy będą posiadały teraz maksymalny poziom postaci na którym możemy na niej przebywać: Lodowa Zjawa - 75 do 95 Samael - 95 do 115 Lilith - 115 do 125 Legendy od teraz mają nieco bogatszy drop niż poprzednio. Przyciskiem w panelu bocznym otwieramy Okno Relikwi. Relikwie to przedmioty dropiące z bardzo małą szansą z konkretnych bossów, wzmacniające Naszą postać o dodatkowe bonusy. (Po najechaniu myszką na slot możemy wyświetlić jakie przedmiot daje bonusy, nawet gdy go nie mamy). Po za bonusami za konkretną relikwie dostępne są również bonusy za skompletowanie 10, 20 i 30 relikwi. 10 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Lodowej Zjawie 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% 20 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Samaelowi 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% 30 skompletowanych relikwi Silny przeciwko Lilith 3% Silny przeciwko Legendom 1% Silny przeciwko Elitom 1% Dusza Smoka - możliwa do zdobycia z Metinów Cor Draconis, podczas eventu. Szczęśliwa Koniczyna - dostępna jako nagroda w Szczęśliwej Loterii. Blask Księżyca - do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca. Odznaka Cechu Kupieckiego - można kupić u Rybaka w Wędkarskim Sklepie Sezonowym oraz w Sklepie PO. Zęby Megalodona - zdobywamy je podczas Gry Wędkarskiej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na Szczękę Megalodona, która jest ubieralną relikwią. Fragmenty Skamieliny - zdobywamy je podczas Gry Górniczej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na Skamielina z Obrazem, która jest ubieralną relikwią. Pomyśleliśmy też o zarobku dla niskich poziomów, prezentujemy system talizmanu. Z bossów wypraw Małpia Dżungla, Pustynne Pustkowie i Czerwona Świątynia będzie można zdobyć Fragment Talizmanu. W mieście pojawił się Mistrz Talizmanów, możemy u niego przetworzyć Fragmenty Talizmanu na pierwszy talizman +0 oraz Zaczarowania do pierwszego i drugiego talizmanu. Talizman posiada 3 stopnie, każdy stopień będzie mógł być ulepszony od +0 do +5. System ulepszania pierwszych dwóch talizmanów został skonstruowany tak żeby nisko-poziomowi gracze mogli zarobić. Natomiast Talizman Marszałka (ostatni), jest Talizmanem od 105 Poziomu, na którego ulepszenie musimy się wysilić nieco bardziej. Talizmany będą posiadały losowe bonusy z puli i stałe ich ilości. Talizman Nowicjusza będzie posiadał 2 bonusy, po ulepszeniu na Talizman Sierżanta dojdzie nam do puli trzeci bonus. Natomiast ostatni Talizman Marszałka będzie posiadał 4 bonusy z puli. Każdy z tych talizmanów posiada swoje Zaczarowanie, nie będzie można zmieniać bonusu w talizmanie Sierżanta Zaczarowaniem Nowicjusza itd. dlatego przed przerobieniem Talizmanu na kolejny poziom warto zastanowić się czy mamy już satysfakcjonujące nas bonusy. Tak prezentuje się pula dostępnych bonusów (wartości dla maksymalnego Talizmanu, czyli Marszałka +5): Siła - 15 Inteligencja - 15 Zręczność - 15 Witalnośc - 15 Silny na Ludzi - 6% Odporność na ludzi - 6% Silny na Bossy - 6% Silny na Metiny - 6% Obrażenia Umiejętności - 6% Odporność na obrażenia Umiejętności - 6% Odpornośc na obrażenia - 6% Silny na Elity - 9% Silny na Rajdy - 9% Siła na Dungeonach - 9% Wartość Ataku - 75 Wartość Magicznego Ataku - 75 Siła na Legendy - 6% Regeneracja PŻ - 9% Regeneracja PE - 9% Odp. na trucizny - 9% Odp. na zamrożenie - 9% Odp. na podpalenie - 9% Obrażenia dodane do PŻ - 6% Obrażenia dodane do PE - 6% Szansa na bonus DOŚ - 6% Szansa na podwójne przedmioty - 6% Zaczarowania Talizmanu Marszałka będzie dostępne do zdobycia na wyższych poziomach rozgrywki. Natomiast zaczarowania Talizmanu Nowicjusza i Sierżanta będzie można wytworzyć u Uriela z Fragmentów Talizmanu. Przyciskiem w panelu bocznym otwieramy Okno Medalionów. Medaliony to jedne z najcenniejszych przedmiotów w rozgrywce. Wspierają Nas bonusami, które ciężko zdobyć gdzie indziej. 3 Medaliony możemy zdobyć z Bossów na rajdach (mniejsza szansa - łatwy, większa szansa - trudny). 3 Medaliony możemy zdobyć z Elitarnych Bossów oraz 3 Medaliony z Odrodzonych Elitarnych Bossów. Po za medalionami zdobywanymi z dropu, dostępne są również Medaliony wytwarzane u Uriela, jednak by założyć taki Medalion musimy mieć założony wcześniejszy, blokujący go. Nagroda za wszystkie medaliony. Gdy uzbieramy wszystkie medaliony w nagrodę otrzymamy potężną dawkę siły: Silny przeciwko Legendom 3% Silny przeciwko Elitom 3% Silny przeciwko Bossom 3% Silny na Rajdach 3% Silny na Dungeonach 3% Silny przeciwko Potworom 3% Od teraz Duże Amulety +6 możemy przerabiać dalej na Ogromne Amulety. Ogromne Amulety +6 posiadają wbudowane aż 68% na daną klątwę, które rozdziela się losowo na Atak i Odporność. Ponadto Ogromne Amulety dają dodatkowe wbudowane bonusy takie jak: Silny przeciwko Potworom, Siła na Rajdach, Siła na Elity Ogromne Amulety są przewidziane jako system dla końcowej rozgrywki i posiadają ograniczenia poziomowe. Ulepszacze na Ogromne Amulety wytwarzamy u Kowala w specjalnej nowej zakładce wytwarzania oraz zdobywamy z Elitarnych Bossów. U Uriela możemy otworzyć 2 nowe okna loterii. System polega na losowaniu jednej nagrody głównej dla jednej osoby spośród wszystkich które wzięły udział. Możesz zwiększać swoją szansę w nieskończoność kupując kolejne losy. Nagrody w loterii będą się zmieniać, wymagane przedmioty do zakupu losu również. Ranking po prawej stronie pokazuje 10 osób z największymi szansami na wylosowanie przedmiotu. Poprawiono bossy na mapach 95 oraz 115, obniżono im delikatnie siłę ataku i częstotliwości regeneracji PŻ. Od teraz na "wołaj" możemy pisać dopiero po osiągnięciu 30 poziomu Postaci. Podniesiono PŻ w bossach: Pani Lasu oraz Generał Setaou. Życzymy wszystkim miłej gry! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts