Jump to content

Aktualizacja 1.2 (Rajdy i Elitarne Bossy) - 28.04.2024


Mizune

Recommended Posts

 

image.png

image.png

Na serwerze pojawiły się grupowe wyprawy, potocznie nazywane rajdami.

Rajdy są przeznaczone dla minimum 3 osób i zawierają 2 poziomy trudności: łatwy oraz trudny.
Po za poziomem trudności rajdy różnią się od siebie dropem, wszystkie przedmioty, które dropią na poziomie łatwym na poziomie trudnym mają jeszcze większą szansę na drop oraz w większości przypadków dropi ich większa ilość sztuk.
Na trudnych rajdach możemy oczywiście zdobyć również lepsze metale oraz lepsze cor draconis.

Na wykonanie każdego rajdu mamy 15 minut!

 

naglowek2.png


image.gif

 

naglowek1_1.png

gif2.gif1_1.pnggif1.gif

Przedział poziomowy łatwy: 75-95
Przedział poziomowy trudny: 91-95

image.webp Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Leśnym
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna

Przepustka: image.pngZłoty Klucz (dla łatwego) oraz image.pngZłoty Klucz+ (dla trudnego) wytwarzane z: image.png Leśna Pułapka

 

naglowek1_2.png

image.gif1_2.pngimage.gif

Przedział poziomowy łatwy: 96-115
Przedział poziomowy trudny: 111-115

image.webp Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Roninom
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona

Przepustka: image.pngKaptur Shinobi (dla łatwego) oraz image.pngKaptur Shinobi+ (dla trudnego) wytwarzane z: image.pngChorągiew Sashimono

 

 

naglowek1_3.png

image.gif1_3.pngimage.gif

Przedział poziomowy łatwy: 116-125
Przedział poziomowy trudny: 125

image.webp Bonusy działające na wyzwaniu: Silny na Rajdach, Silny przeciwko Gnollom
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa

Przepustka: image.png Mapa Marynarza (dla łatwego) oraz image.png Mapa Marynarza+ (dla trudnego) wytwarzane z: image.pngDrewniany Ster


image.png
 

image.png

W bramach światów pojawiła się Escuella - przewodnik wypraw.

Możemy u niej wytworzyć przepustki na rajdy.

Przepustki wytwarzamy z przedmiotów image.pngimage.pngimage.png, do zdobycia na dungeonach oraz z elitarnych bossów.

Ponadto przepustki image.png image.pngimage.png możemy zdobyć z legend.

Rajdy (zwłaszcza trudne) posiadają bardzo obfity drop taki jak np. gwarantowane Legendarne Cor Draconis i Niebiański Metal, dlatego wytworzenie przepustki może kosztować Nas nieco czasu.

 

image.png
 

W miejscach w których znajdowały się dotychczas legendy, od teraz będą respiły się Elitarne Bossy.
Czas respu każdego Elitarnego Bossa to 5 godzin (jak każdy inny boss, liczone od restartu serwera).
Miejsce respu bossa jest oznaczone na mini-mapie.

Elitarne Bossy zawierają drop cennych ulepszaczy, składników na rajdy, trochę przedmiotów użytkowych ale ich głównym przeznaczeniem jest pozyskiwanie esencji.

esencja1.pngesencja2.pngesencja3.png

Esencje to ulepszacze potrzebne do Systemu Klątw/Amuletów przy ulepszaniu Ogromnych Amuletów.

 

image.png


Po zabiciu każdego Elitarnego Bossa w miejscu jego śmierci pojawi się Filar Odrodzenia.


image.gif


Nad filarem unosi się okienko nasycenia:


image.png

Żeby nasycić Filar Odrodzenia potrzebujemy do tego 500 szt. image.pngDusza Odrodzenia.

Dodatkowo wprowadziliśmy nowy bonus "Siła Nasycania", który zwiększy nasycenie filaru.
Posiadając np. 5% siły nasycania więcej, po przeniesieniu 100 Dusz na filar nasyci się on 105 duszami.

 

image.png


image.png

Gdy w kalendarzu eventów zobaczymy taki oto symbol, oznacza to że w określonym czasie będą dropiły image.pngDusze Odrodzenia.
Zasada dropienia taka sama jak w przypadku Szkat. Blasku Księżyca, po prostu przy biciu potworów wpadają do ekwipunku.

 

image.pngDusze Odrodzenia przeciągamy z ekwipunku na filar, a gdy wypełnimy 500 zrespi się Odrodzony Elitarny Boss.

Odrodzony boss to lepsza wersja Elitarnego bossa, z lepszym dropem np. dropi z niego 20 sztuk esencji więcej i 1 poziom cor draconis wyżej.

 

naglowek2_1.png
 

elit1.gifimage.pngelit2.gif


image (1).webpMiejsce respu: Ziemie Setaou
image.webp Bonus działający na bossy: Silny na Elity
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Spaczona

 

naglowek2_2.png
 

elit3.gifimage.pngelit4.gif


image (1).webpMiejsce respu: Ruiny Złotego Miasta
image.webp Bonus działający na bossy: Silny na Elity
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Brutalna

 

naglowek2_3.png
 

elit5.gifimage.pngelit6.gif
 

image (1).webpMiejsce respu: Siedliszcze Demonów
image.webp Bonus działający na bossy: Silny na Elity
image.png Potwory pod wpływem klątwy: Plugawa


image.png

image.png

Legendy otrzymały swoje prywatne mapy.
Pod mapą teleportacji pojawiły się 3 nowe lokacje, które przeniosą Nas do każdej z legend.
Zasady działania respu nie zmieniły się, 3 kanały o tej samej porze.
Mapy będą posiadały teraz maksymalny poziom postaci na którym możemy na niej przebywać:
Lodowa Zjawa - 75 do 95
Samael - 95 do 115
Lilith - 115 do 125

Legendy od teraz mają nieco bogatszy drop niż poprzednio.

 

image.png
 

exp13gif3.gif image.png


image.png


exp14gif1.gif image.png
 

image.png


exp15gif1.gif image.png

 

image.png

Przyciskiem image.png w panelu bocznym otwieramy Okno Relikwi.


image.png


Relikwie to przedmioty dropiące z bardzo małą szansą z konkretnych bossów, wzmacniające Naszą postać o dodatkowe bonusy.
(Po najechaniu myszką na slot możemy wyświetlić jakie przedmiot daje bonusy, nawet gdy go nie mamy).

Po za bonusami za konkretną relikwie dostępne są również bonusy za skompletowanie 10, 20 i 30 relikwi.

r1.png10 skompletowanych relikwi image.webp Silny przeciwko Lodowej Zjawie 3% image.webp Silny przeciwko Legendom 1% image.webp Silny przeciwko Elitom 1%

r2.png20 skompletowanych relikwi image.webp Silny przeciwko Samaelowi 3% image.webp Silny przeciwko Legendom 1% image.webp Silny przeciwko Elitom 1%

r3.png30 skompletowanych relikwi image.webp Silny przeciwko Lilith 3% image.webp Silny przeciwko Legendom 1% image.webp Silny przeciwko Elitom 1%


image.pngimage.png

image.png image.png 


image.png

image.png


image.png
 

image.png Dusza Smoka - możliwa do zdobycia z Metinów Cor Draconis, podczas eventu.

image.png

image.png Szczęśliwa Koniczyna - dostępna jako nagroda w Szczęśliwej Loterii.

image.png

image.png Blask Księżyca - do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca.

image.png

image.png Odznaka Cechu Kupieckiego - można kupić u Rybaka w Wędkarskim Sklepie Sezonowym oraz w Sklepie PO.

image.png

image.png Zęby Megalodona - zdobywamy je podczas Gry Wędkarskiej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na image.png Szczękę Megalodona, która jest ubieralną relikwią.

image.png

image.pngFragmenty Skamieliny - zdobywamy je podczas Gry Górniczej (mała szansa na pojawienie się ich na planszy) następnie przetwarzamy je u Uriela na image.png Skamielina z Obrazem, która jest ubieralną relikwią.

 

image.png

Pomyśleliśmy też o zarobku dla niskich poziomów, prezentujemy system talizmanu.

 

dung2boss1.gif dung3boss1.gif dung4boss1.gif


Z bossów wypraw Małpia Dżungla, Pustynne Pustkowie i Czerwona Świątynia będzie można zdobyć image.png Fragment Talizmanu.


image.png

 

image.png

W mieście pojawił się Mistrz Talizmanów, możemy u niego przetworzyćimage.png Fragmenty Talizmanu  na talizman1.pngzaczarowanie1.pngzaczarowanie2.pngpierwszy talizman +0 oraz Zaczarowania do pierwszego i drugiego talizmanu.

image.png

Talizman posiada 3 stopnie, każdy stopień będzie mógł być ulepszony od +0 do +5.

System ulepszania pierwszych dwóch talizmanów został skonstruowany tak żeby nisko-poziomowi gracze mogli zarobić.
Natomiast Talizman Marszałka (ostatni), jest Talizmanem od 105 Poziomu, na którego ulepszenie musimy się wysilić nieco bardziej.

image.png


Talizmany będą posiadały losowe bonusy z puli i stałe ich ilości.
Talizman Nowicjusza będzie posiadał 2 bonusy, po ulepszeniu na Talizman Sierżanta dojdzie nam do puli trzeci bonus.
Natomiast ostatni Talizman Marszałka będzie posiadał 4 bonusy z puli.
Każdy z tych talizmanów posiada swoje Zaczarowanie, nie będzie można zmieniać bonusu w talizmanie Sierżanta Zaczarowaniem Nowicjusza itd. dlatego przed przerobieniem Talizmanu na kolejny poziom warto zastanowić się czy mamy już satysfakcjonujące nas bonusy.
Tak prezentuje się pula dostępnych bonusów (wartości dla maksymalnego Talizmanu, czyli Marszałka +5):
Siła - 15 
Inteligencja - 15 
Zręczność - 15 
Witalnośc - 15 
Silny na Ludzi - 6%
Odporność na ludzi - 6% 
Silny na Bossy - 6%
Silny na Metiny - 6%
Obrażenia Umiejętności - 6%
Odporność na obrażenia Umiejętności - 6%
Odpornośc na obrażenia - 6%
Silny na Elity - 9%
Silny na Rajdy - 9%
Siła na Dungeonach - 9%
Wartość Ataku - 75 
Wartość Magicznego Ataku - 75
Siła na Legendy - 6%
Regeneracja PŻ - 9%
Regeneracja PE - 9%
Odp. na trucizny - 9%
Odp. na zamrożenie - 9%
Odp. na podpalenie - 9%
Obrażenia dodane do PŻ - 6%
Obrażenia dodane do PE - 6%
Szansa na bonus DOŚ - 6%
Szansa na podwójne przedmioty - 6%

image.png
 

image.pngZaczarowania Talizmanu Marszałka będzie dostępne do zdobycia na wyższych poziomach rozgrywki.

Natomiast zaczarowanie1.pngzaczarowanie2.pngzaczarowania Talizmanu Nowicjusza i Sierżanta będzie można wytworzyć u Uriela z  image.pngFragmentów Talizmanu.

 

image.png


Przyciskiem image.png w panelu bocznym otwieramy Okno Medalionów.
 

image.gif


Medaliony to jedne z najcenniejszych przedmiotów w rozgrywce.
Wspierają Nas bonusami, które ciężko zdobyć gdzie indziej.

image.png

image.png

3 Medaliony możemy zdobyć z Bossów na rajdach (mniejsza szansa - łatwy, większa szansa - trudny).
3 Medaliony możemy zdobyć z Elitarnych Bossów oraz 3 Medaliony z Odrodzonych Elitarnych Bossów.

image.png

image.png

Po za medalionami zdobywanymi z dropu, dostępne są również Medaliony wytwarzane u Uriela, jednak by założyć taki Medalion musimy mieć założony wcześniejszy, blokujący go.

image.png

image.png

Nagroda za wszystkie medaliony.
Gdy uzbieramy wszystkie medaliony w nagrodę otrzymamy potężną dawkę siły:

image.webp Silny przeciwko Legendom 3% image.webp Silny przeciwko Elitom 3% image.webp Silny przeciwko Bossom 3%

image.webp Silny na Rajdach 3% image.webp Silny na Dungeonach 3% image.webp Silny przeciwko Potworom 3%

 

image.png

Od teraz Duże Amulety +6 możemy przerabiać dalej na Ogromne Amulety.


image.png
 

Ogromne Amulety +6 posiadają wbudowane aż 68% na daną klątwę, które rozdziela się losowo na Atak i Odporność.

image.webp Ponadto Ogromne Amulety dają dodatkowe wbudowane bonusy takie jak: Silny przeciwko Potworom, Siła na Rajdach, Siła na Elity image.webp

Ogromne Amulety są przewidziane jako system dla końcowej rozgrywki i posiadają ograniczenia poziomowe.

Ulepszacze na Ogromne Amulety wytwarzamy u Kowala w specjalnej nowej zakładce wytwarzania oraz zdobywamy z Elitarnych Bossów.

 

image.png

U Uriela możemy otworzyć 2 nowe okna loterii.
 

image.png


System polega na losowaniu jednej nagrody głównej dla jednej osoby spośród wszystkich które wzięły udział.

Możesz zwiększać swoją szansę w nieskończoność kupując kolejne losy.
Nagrody w loterii będą się zmieniać, wymagane przedmioty do zakupu losu również.
Ranking po prawej stronie pokazuje 10 osób z największymi szansami na wylosowanie przedmiotu.



image.png


Poprawiono bossy na mapach 95 oraz 115,  obniżono im delikatnie siłę ataku i częstotliwości regeneracji PŻ.

image.png

Od teraz na "wołaj" możemy pisać dopiero po osiągnięciu 30 poziomu Postaci.

image.png

Podniesiono PŻ w bossach: Pani Lasu oraz Generał Setaou.

 

 

 

Życzymy wszystkim miłej gry!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Wojtek changed the title to Aktualizacja 1.2 (Rajdy i Elitarne Bossy) - 28.04.2024
  • Wojtek locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...